Carregant...

Ensurt a la Festa Major a Sant Cugat aquesta tarda de diumenge. Un xiprer emblemàtic situat a la plaça d'Octavià, just davant del Monestir, s'ha encès de manera accidental a causa de la presència dels diversos grups de Diables durant una de les seves actuacions en el marc de les festes de la ciutat. Malgrat l'espectacularitat de les flames en un primer moment, el foc s'ha pogut extingir amb rapidesa. Segons han confirmat a ElNacional.cat testimonis directes dels fets, no ha calgut la intervenció dels Bombers de la Generalitat, ja que les mateixes colles han actuat immediatament per apagar les flames per controlar la situació amb el grup d'intervenció d'emergències de Sant Cugat, que han estat els primers a apagar l'incendi. El foc ha quedat completament extingit i tot ha quedat en un ensurt, tot i que caldrà avaluar els danys patits per aquest emblemàtic arbre de la ciutat. Segons ha informat Cugat.cat citant fonts del consistori, la integritat de l'arbre no perilla perquè el que s'ha cremat han estat les fulles.

Sant Cugat, de festa major

Aquesta tarda de Festa Major se celebrava al centre de Sant Cugat una cercavila amb el Ball de Diables de Torredembarra, la Guita del Ball de Diables de Santa Eulàlia de Ronçana i Lliçà d’Amunt, el Bou de l’Hospitalet i el Ball de Panderos dels Monjos. També hi ha participat el Ball de Cintes de Sant Cugat, segons figurava en la programació.