VÍDEO | L'emotiu gest d'una infermera de l'hospital del Mar amb un malalt aïllat

Que la situació als hospitals és de desbordament per culpa del coronavirus és evident, però això no vol dir que tot i la gran quantitat de feina que hi ha, no hi hagi moments emotius i pel lleure. Aquest és el cas d'una infermera de l'hospital del Mar de Barcelona, la Susana, que ha tingut un gran gest amb un dels seus pacients, el José, que a dia d'avui no pot veure la seva família.

I és que aquesta treballadora ha agafat el seu mòbil i a través d'una aplicació ha trucat a la família del José per tal que es puguin veure durant aquests dies de confinament. La reacció del pacient és eufòrica, i es nota l'alegria amb la que rep la trucada del seu fill i del seu nét. A més a més, la infermera li comenta al fill del pacient que ja no respira amb respirador i simplement va amb una mascareta.

Finalment, la Susana s'acomiada dels familiars del José preguntant-los si demà podran tornar a connectar amb el seu familiar sobre la mateixa hora per seguir connectats i així veure l'evolució, que de moment, sembla molt favorable.