VÍDEO |Senglars al centre de Barcelona des del confinament pel coronavirus

Un porc senglar curiós ha passejat per Barcelona aprofitant la poca gent que surt al carrer. Els carrers de la capital catalana estan gairebé deserts pel coronavirus que obliga a confinar-se a casa i sortir només per necessitats bàsiques com anar a comprar o a treballar.

L'animal s'ha vist caminant per la Diagonal a la zona entre Balmes i Aribau. 

No és la primera vegada que es veuen porcs senglar per Barcelona, però normalment se'ls troba al voltant de la serra de Collserola. Els animals baixen de la muntanya perquè no tenen depredadors i ja han perdut la por als humans.