Noucor, l'aposta del fons d'inversió MCH pel negoci farmacèutic B2B a nivell global, neix després d'una àmplia trajectòria al sector farmacèutic. La nova companyia, resultat de l'escissió per part d'Uriach del seu negoci B2B, compte amb vendes a més de 100 països i aposta per expandir el seu creixement a través de l'expansió geogràfica en mercats com el Japó, la Xina o els Estats Units, i nous desenvolupaments, tant en productes genèrics com en molècules innovadores.

Per a això, Noucor compta amb una planta de química fina (Urquima), una planta farmacèutica i una planta per a complements alimentaris, la qual cosa li permet oferir excel·lència operacional, agilitat en l'execució i eficiència en costos.

La proposta de valor de Noucor potencia el seu rol de partner estratègic de confiança en l'ecosistema de la salut, a través d'un model basat en una sèrie de pilars: ser un referent farmacèutic B2B, l'aposta constant per la innovació i el desenvolupament i la capacitat de resposta, eixos que defineixen el seu model estratègic.

Quatre valors de marca identifiquen i reflecteixen l'essència de Noucor, el primer d'ells és la seva visió, ja que la marca subratlla la seva aposta per la innovació, que mira al futur, combinant la indústria farmacèutica i la química, a través de molècules innovadores i productes capaços de millorar la salut.

El segon és l'excel·lència, ja que és una marca que demostra el seu elevat coneixement i experiència, traduint tot el seu talent en respostes i solucions fiables i de qualitat.

El tercer és el compromís, ja que es basa en una relació de proximitat i confiança, que sempre posa els seus clients en primer lloc, i el quart la flexibilitat, per la seva capacitat d'adaptació constant, en benefici de les necessitats dels seus clients i proveïdors, i per garantir la millora contínua.

Innovació

La nova companyia posa en relleu la innovació i el creixement, donant lloc a una ensenya moderna i sòlida, una identitat molt reconeixible i diferencial al sector. 'Together for health' és el concepte que es presenta juntament amb la nova marca i que defineix i reflecteix la seva visió estratègica: impulsar la innovació en el camp de la salut.

"Una nova etapa, una nova companyia, una nova marca, que impulsen la nostra aposta per la innovació i converteixen tot el nostre coneixement i experiència en productes i solucions de qualitat. Noucor neix per continuar creixent, per continuar millorant la salut," va destacar David Perdigó, CEO de Noucor.

La creació de Noucor permet reforçar la proximitat de la companyia amb els seus clients a través d'una col·laboració propera i compromesa per impulsar la creació i el desenvolupament de productes i solucions en l'ecosistema de la salut.

Noucor, amb seu a Barcelona, és una companyia farmacèutica espanyola el negoci de la qual està centrat en I+D, llicència, fabricació i subministrament de productes farmacèutics i que compta amb un ampli coneixement i experiència en oferir productes i solucions de qualitat en l'ecosistema de la salut.

Amb presència internacional a més de 100 països i amb tres plantes productives (una planta de química fina, una planta farmacèutica i una planta per a complements alimentaris), Noucor és un partner de referència a nivell global per al desenvolupament de productes farmacèutics de valor afegit.

D'entre les fites de negoci més destacades aconseguides per Noucor, es pot esmentar l'entrada del seu producte estrella, l'antihistamínic Rupatadina, en mercats clau com el Japó, Corea del Sud o el Canadà, i el creixement del negoci de Genéricos a Europa, així com la seva expansió en mercats fora d'aquest territori, el Canadà i Rússia principalment. La companyia compta amb més de 400 empleats i una previsió de xifra de negoci a tancament de 2021 de 80M d'euros.

 

 

Imatge principal: Pastilles/ Pexels