El PSC tornaria a guanyar les eleccions al Parlament amb 33-35 diputats, segons la darrera enquesta del CEO, tot i que perdria entre 7 i 9 escons. El seguiria en segon lloc ERC, amb una forquilla de 24-26 escons, i Aliança Catalana, amb 23-25; mentre que Junts passaria dels 35 escons que va obtenir fa dos anys a 18-20. El PP i Vox obtindrien 12-13 escons, Comuns 5-6, i la CUP, 4-5.
L'enquesta, segons el director del CEO, Joan Rodríguez Teruel, es va elaborar entre l'1 de setembre i el 5 d'octubre, a partir de 2.000 enquestes. Amb relació a anteriors baròmetres, l'enquesta mostra una caiguda sostinguda del PSC i una frenada en la recuperació d'ERC, mentre que Junts, segons el director del CEO, hauria frenat la fuita de vots cap a Aliança Catalana i recuperaria territori amb relació a la darrera enquesta del CEO.
L'enquesta indica un creixement en la valoració del Govern de Salvador Illa, que rep l'aprovat de dos de cada tres catalans, amb una mitjana de 4,9, que no es limita als límits del seu partit. Oriol Junqueras i Sílvia Orriols, que ja obté el 80% de coneixement, segueixen Illa.