Després que l'ajuntament de Seva (Osona) hagi declarat l'1 d'octubre festa local, l'ANC ha volgut sumar-se a la iniciativa i ha demanat al president Quim Torra que sigui declarat "festa nacional". Així s'han expressat a través de les xarxes socials tot celebrant la iniciativa de Seva i assegurant que esperen que la petició de festa local "s'estegui arreu". El missatge, que assegura que l'1-O va ser el "punt de no retorn" del "camí cap a la independència", acaba amb el hashtag: "República és llibertat".
1 D'OCUBRE
L'ANC demana que l'1-O sigui declarat festa nacional
El Nacional
Foto: Sergi Alcàzar
Barcelona. Dimarts, 12 de juny de 2018. 22:14
Actualitzat: Dimarts, 12 de juny de 2018. 22:36
Temps de lectura: 1 minut
Foto: Sergi Alcàzar
Barcelona. Dimarts, 12 de juny de 2018. 22:14
Actualitzat: Dimarts, 12 de juny de 2018. 22:36
Temps de lectura: 1 minut
