El president del Cercle Mallorquí de Negocis, Bartomeu Rosselló, ha denunciat en el seu perfil de Facebook una cas de catalanofòbia que va patir divendres a l'aeroport de Son Sant Joan a Palma, per part d'una empleada de l'empresa Aena, quan es disposava a volar cap a Barcelona.

Aquest és el relat de Bartomeu Rosselló, que titlla el que li ha passat de "surrealista":

"Dues hores de retard a l'aeroport de Son Sant Joan per a volar cap a BCN. Quan he anat al mostrador d'informació d'Aena he tingut una experiència surrealista però malauradament massa comuna. 
La senyora d'atenció al públic d'Aena, després d'atendre a tots els estrangers en anglès, s'ha adreçat a mí (l'indígena). Jo amb un somriure li he demanat:

- Bona tarda, em podria informar de quin temps de demora té el vol de Barcelona?

- Hableme en español que es un idioma bien bonito y es el más hablado del mundo, así nos entendemos todos.

- Oh, quina sorpresa! Després d'atendre tots els estrangers, vosté que està desenvolupant un servei públic, obvia el sol fet de voler entendre el català, la llengua oficial d'aquestes illes. No li he faltat al respecte però tampoc permetré que vosté ens tracti de ciutadans de segona dins el nostre propi país. 

- Que llamo a seguridad.

- Tant de bo, ja que l'única que està vulnerant la legalitat és vostè. Adéu siau".

"No posaré la imatge del punt d'informació per preservar la privacitat de la persona, malgrat s'ho mereixés".

I hi ha afegit la fotografia de la porta del vol cap a Barcelona.

T'ha fet servei aquest article? Per seguir garantint una informació compromesa, valenta i rigorosa, necessitem el teu suport. La nostra independència també depèn de tu.
Subscriu-te a ElNacional.cat