Una campanya de Vueling de 2014 ha despertat l'enuig de l'unionisme. Vueling va posar en marxa un concurs, Verano Vueling, amb una performance a una platja de Màlaga fa quatre anys. Aquesta campanya guarda curiosament moltes similituds amb les iniciatives sorgides els darrers dies d'omplir de símbols grocs les platges catalanes en suport als presos polítics. La companyia aèria va omplir la platja de Màlaga de parasols i tovalloles grogues.
Málaga celebra el #VeranoVueling en una playa llena de sombrillas y toallas amarillas. pic.twitter.com/VSxO5HgQGY
— Vueling Airlines (@vueling) 23 de juny de 2014
Múltiples persones han fet broma de la vella iniciativa a les xarxes, entre ells l'exdiputat de Cs Jordi Cañas.
#VisitGileCat pic.twitter.com/FpKoVJolgp
— Jordi Cañas (@jordi_canyas) 27 de maig de 2018
Bueno, pues que vuelen en Vueling los amarillitos
— mafope77 (@mafope77) 23 de maig de 2018
Pues hombre mucha gente debería leer esto de lo que significa el como amarillo sólo digo si VUELING AIRLINES lo pensó cuando hizo esto pic.twitter.com/ZBN8S2MOOX
— Jose Luis (@JoseLui43872588) 27 de maig de 2018
¿Es esto una bofetada al unionismo?
— nogaret (@nogaret) 23 de maig de 2018
Teories sobre el color groc, vinculacions de la companyia amb el moviment a favor dels presos polítics... la campanya de Vueling, que de fet no té res a veure amb la polèmica pels símbols, ha despertat l'interès a les xarxes enmig de la tensió a Catalunya pels símbols grocs.