Una noia unionista que anava proveïda d'una bandera espanyola ha rebut l'aplaudiment dels estudiants en una manifestació a Girona, segons ha informat Catalunya Informació.
La noia ha explicat en una pancarta que volia solidaritzar-se amb els independentistes a causa de les càrregues policials. "No soc indepe, però a la meva gent no se li pega", deia la pancarta, escrita a mà.
Els estudiants reben amb aplaudiments una noia que reconeix que no es independentista i participarà a la manifestació a #Girona. pic.twitter.com/xeoeQZNQxr
— CatInfo Girona (@Cati_Girona) October 17, 2019
Centenars d'estudiants s'han concentrat davant la delegació de la Generalitat a Girona, i han cridat consignes a favor dels presos i exiliats. També han fet una tancada al rectorat de la Universitat de Girona.
A Barcelona i Mataró (Maresme) també s'han vist escenes similars, d'unionistes participant en la protesta independentista, concretament a la marxa de l'ANC.
Borja tiene 17 años. Está en la manifestación de los estudiantes en #Barcelona. Hasta donde llego a ver es el único con una bandera española. Lleva un cartel: "No soy indepe pero si pegan a mi pueblo salgo a defender". Le acompaña su novia Carla, independentista. pic.twitter.com/odnOglM86S
— Mariangela Paone (@mapaone) October 17, 2019
Ens arriba aquesta imatge de #Mataró, esperant les #MarxesXLlibertat. Perfecta convivència entre partidaris i detractors de la #independència però amb l'objectiu comú de protestar contra la sentència del Suprem.
— assembleasmxi (@assembleasmxi) October 17, 2019
Ensenyeu aquesta foto a qui digui que és impossible. pic.twitter.com/N2riCM4x2d