Ho ha tornat a fer. L'alcalde de Madrid, José Luis Martínez-Almeida, la torna a fer amb una pilota entre els peus. Si una cosa li agrada fer al batlle popular és inaugurar instal·lacions esportives el problema sempre és quan una pilota arriba als seus peus. Almeida ha inaugurat el Centre Esportiu Luis de la Fuente a Fuencarral, en honor al seleccionador espanyol i induït per aquesta passió per La Roja, Almeida ha tornat a protagonitzar una imatge força ridícula. En 20 segons de deliri futbolístic, el batlle madrileny agafa la pilota, la col·loca, després l'assenyala, aixeca el cap i veu claríssim el tir. La pilotada va anar directa a un grup de nens asseguts al mig del camp que estaven presents a l'acte. L'escena va tornar a provocar el riure de tots els presents i a derivar en una espècie de déjà vu, i és natural, ja que es tracta del quart accident futboler d'Almeida en un acte públic.
🤣 Sí… ¡@AlmeidaPP_ lo ha vuelto a hacer!
— El Chiringuito TV (@elchiringuitotv) June 10, 2025
ℹ️ Ha sucedido en la inauguración del Centro Deportivo Luis de la Fuente.
📹 @Gonzademarto pic.twitter.com/UqM2qekmyG
Tal com era d'esperar el vídeo s'ha fet viral i els comentaris dels usuaris de X no s'han fet esperar. "Tenia totes les qualitats per a no ser futbolista", "aquest paio és un perill", "veient aquest control jo no em crec que les pilotades siguin fortuïtes" o "no falla. Cada vegada que agafa una pilota, un nen s'emporta una pilotada".
La mala relació d'Almeida i el futbol
El d'aquest dimarts és el quart incident d'Almeida amb una pilota entre els peus a un acte públic. Per recordar la primera, ens hem de remuntar a l'any 2020 quan en una altra inauguració, l'alcalde va llançar un penal que va acabar en la xarxa després de colpejar abans en la cara d'un nen que es trobava prop de la porteria. Uns minuts abans havia fet gala dels seus dots donant uns tocs dubtosos amb la pilota. Tanmateix, de punteria no va estar encertat.
Alguien debería pedir el VAR de este gol de Martínez-Almeida. pic.twitter.com/SH3MmvJIcG
— Raúl Navarro (@numero6) February 18, 2020
El juny del 2021, en un altre acte a l'estadi de l'Atlético de Madrid, el regidor del PP va disparar la pilota de rabona, però en aquella ocasió la víctima va ser un fotògraf. Com és habitual, es va prendre l'assumpte amb humor i ell mateix va publicar un vídeo a les xarxes del moment i afegia: "L'he tornat a fer".
Aquí Almeida ejecuta una rabona que no te la firma ni el mismísimo Angelito Di María.
— NICO ALLOZA 🇪🇸 (@Alloza_) May 18, 2024
Comedia fina como la gente aplaude el balonazo al camarógrafo JAJAJAJA pic.twitter.com/Qy77VhXHEh
Però no en va tenir prou amb les anteriors, i el novembre del 2022 va apostar per una pilota de rugbi. En la inauguració del Camp de Rugby Las Leonas a Vallecas. En aquella ocasió, Almeida va xutar la pilota que també va acabar a la cara d'un fotoperiodista que intentava immortalitzar el moment.
Lo ha vuelto a hacer @AlmeidaPP_
— Rodrigo Contreras (@RContrerasFM) November 3, 2022
Y esta vez el balón no era redondo…
🏉🏉🏉#Rugby #Almeida pic.twitter.com/qHv0OnV6H7