Volvo va prendre una decisió fa ja un temps que, sens dubte, va deixar a molts amb la boca oberta. I és que, lluny dels que és habitual en marques prèmium com és la sueca, i al contrari de la qual cosa solen fer en BMW, Mercedes i companyia, Volvo va optar per aplicar un important descompte al seu SUV més compacte, el XC40.

Un descompte que convertia aquest model en el SUV prèmium més barat del mercat i que el deixava molt per sota quant a preu a models com el Mercedes GLA, el BMW X1 o l'Audi Q3.

 

Al cap d'uns mesos Volvo va optar, veient que les seves xifres de vendes eren més que bones, per tornar a apujar el preu. No fins als nivells previs a la primera promoció, però sí per sobre dels de l'oferta. Ara, tanmateix, han tornat a pegar-li una bona tisorada al preu del seu model més venut a Espanya tornant a fer d'ell el SUV prèmium més econòmic del nostre mercat.

Volvo torna a apostar per una oferta top del seu XC40, el SUV prèmium més barat al mercat espanyol

I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu actual de partida de la versió més bàsica d'aquest Volvo XC40 és de, ull, tan sols 27.100 euros. Un preu que inclou, com apunten a l'esmentat mitjà, un descompte ja aplicat per finançament de ni més ni menys que 7.050 euros.

El millor de tot no és ja que aquest SUV sigui el SUV prèmium més barat d'Espanya, sinó que Volvo ha optat per introduir als seus motors un sistema de micro hibridació que permeten a aquest model poder lluir amb orgull l'etiqueta ECO de la DGT, una cosa que és cada vegada més determinant a l'hora de comprar un cotxe nou a Espanya.

En aquest cas, per molt que l'oferta vagi lligada a la versió més senzilla d'aquest XC40, és evident que Volvo, sent com és una marca prèmium, l'ha dotat més que bé, tant al seu motor com al seu equipament.

 

La mecànica no és altra que un 1.5 de 129 cavalls de gasolina que arriba amb etiqueta ECO de la DGT, mentre que quant al seu equipament, arriba de sèrie amb, entre moltes altres coses, fars LED, alerta de carril, lector de senyals, instrumentació digital, sensor de pàrquing i llantes d'aliatge.

Tenint en compte que aquest XC40 ja ha venut fins ara ni més ni menys que 630 unitats, una xifra molt correcta sent com és un prèmium i que de fet supera les vendes del GLA, no seria estrany que, sempre que Volvo continuï mantenint aquesta promoció, les matriculacions d'aquest SUV compacte continuessin creixent de forma sostinguda en els propers mesos. Un nou encert de Volvo que sap que, estant un esglaó per sota en preu del trio alemany, tenen molt a guanyar.