Volkswagen té diversos models que l'han ajudat a acabar sent, una vegada més, un dels fabricants més d'èxit al nostre país en aquest passat 2021. Els germànics han demostrat la seva traça acabant en una més que interessant quarta plaça amb tan sols tres macadures per davant: Seat, Hyundai i Toyota.

I és que si alguna cosa caracteritza la marca alemanya és que, malgrat que té aquest caràcter semi prèmium que provoca que els seus models tinguin un preu per sobre de la mitja, en moltes ocasions la diferència de preu acaba jugant molt al seu favor.

I això és el que passa ara amb un model per presumir de ser el segon Volkswagen més venut a Espanya i de ser, a més, un dels SUV de moda a les nostres carreteres. No és cap altre que el T-Cros, un SUV compacte que tan sols té per davant quant a vendes de la seva marca al T-Roc, també un SUV.

Un T-Cros que encaixa perfectament amb el que busquen molts conductors avui dia en un vehicle: un bon disseny, una mida perfecta llaura moure's entre el trànsit urbà però al seu torn que no quedi curt en sortir de la ciutat i una gamma de preus molt bona.

No és casualitat que aquest model hagi acabat l'any com el, ull, dissetè cotxe més venut al nostre mercat, per delati fins i tot d'un dels SUV que més està donant de què parlar en els últims anys: el Dacia Duster.

L'oferta de Volkswagen que deixa la sev T-Cros d'accés a un preu pel qual val la pena oblidar-se del Dacia Duster

De fet, la diferència de preus entre els dos models juga molt a favor de l'alemany. Com bé podem veure al configurador de Dacia, el Duster més ben dotat quant a acabat, el que arriba amb l'acabat SL Extreme, té un preu de partida de 20.650 euros si optem pel motor TCe de 150 cavalls amb transmissió automàtica amb tracció davantera o de 21.550 euros si optem pel motor amb tracció a les quatre rodes blue dCi de 115 cavalls.

Dues opcions per al Duster més top de la seva gamma que, evidentment, són opcions molt a tenir en compte. Però ull perquè, com veiem també al configurador de Volkswagen, el T-Cros més bàsic de tots parteix des dels 24.705 euros. Un preu que, com els del Duster, està subjecte a condicions específiques de finançament.

És cert que el Duster és un SUV de més mida que el T-Cros, i que la versió d'accés del Volkswagen arriba amb un motor 1.0 TSI de 100 cavalls de potència. Tanmateix, no són pocs els que prefereixen fer un esforç i apostar per un T-Cros, que, fins i tot en la seva versió més senzilla, pot presumir de ser un model, evidentment, de molta més qualitat en tots els sentits que el Dacia.