Sent com és una de les marques generalistes amb més pes a les carreteres europees, en Volkswagen tenen molts fronts oberts. I és que el fabricant alemany sap molt bé que, mentre que d'una banda ha de continuar augmentant la seva oferta de models elèctrics, tampoc no pot descuidar l'oferta de models de combustió, entre altres coses perquè són aquests els que, almenys de moment, més alegries quant a vendes els estan donant.

En aquest sentit, el proper any, 2024, serà un any molt important per a Volkswagen, un any en què arribaran importants novetats al catàleg de la marca alemanya, tant referent als seus models de combustió com també a la qual cosa es refereix als seus models 100 × 100 d'elèctrics.

 

I és que serà l'any en què Volkswagen presentarà la tercera generació del seu Tiguan, un autèntic supervendes des que va sortir al mercat fa ja molts anys i que, evidentment renovat, té molts números de continuar sent un dels models més venuts del seu segment a les carreteres del vell continent.

Volkswagen ja treballa en la renovació del ID.4

Al terreny dels elèctrics, serà també el 2024 quan Volkswagen cancel·la actualització de meitat de cicle del seu ID.4, un model que, si bé és cert que no sortirien de l'èxit de vendes que està tenint el ID.3, que realment està passant a Europa, pot presumir de ser un dels súper elèctrics més venuts a les carreteres del continent.

En Volkswagen saben molt bé que, per impulsar les vendes d'un model, el millor que puc fer és actualitzar-lo al cap d'uns anys de llançar-lo, i això és precisament el que faran amb aquest ID.4 que acumula ja gairebé quatre anys a les carreteres europees. A més, es pot tenir en compte també que la competència d'aquest model és cada vegada major, amb models molt interessants al mercat com és el cas del Skoda Enyaq, que no és precisament un desconegut per a Volkswagen.

 

Com sol ser habitual en aquests casos, aquesta actualització de meitat de cicle passarà per alguns retocs en l'apartat estètic, amb millores al seu equipament així com amb algunes també petites millores en l'apartat mecànic, encara que a la marca hagin deixat molt clar que no s'oferiran motors ni més potents d'amb més autonomia respecte als que ofereixen actualment la gamma d'aquest model.

No seria estrany llavors que, després d'aquest pas pel laboratori, el ID.4 continués sent un dels models més venuts dins de la gamma dels elèctrics de Volkswagen en els propers anys.