Sent com és la marca líder a nivell mundial i tenint als seus motors híbrids com un dels seus principals arguments en els últims anys, Toyota ha decidit prendre amb molta més calma respecte a altres fabricants la seva entrada al terreny dels cotxes 100 × 100 d'elèctrics, o almenys una aposta clara i concreta d'aquest tipus de cotxes.
I és que no és que sigui precisament cap secret que, si bé és cert que hi ha molts fabricants que han apostat per aquest tipus de cotxes des de fa ja anys, els japonesos sembla que han decidit ara fer aquest pas endavant, un pas endavant que ha arribat recentment de la mà d'una de les novetats més esperades per part dels seguidors de Toyota: el nou Urban Cruiser.
En aquest cas estem davant d'un SUV d'una mida molt similar al del Toyota Yaris Cross però, com sol ser habitual en els fabricants que aposten pels cotxes elèctrics, amb un disseny clarament diferenciat respecte al de la resta de models de combustió o híbrids, un nou llenguatge de disseny que per a molts el converteix en una opció molt més atractiva que la resta.
El Toyota Urban Cruiser ja triomfa a Noruega
La idea del fabricant japonès amb aquest model no és cap altre que el de convertir-lo en una opció perfecta per a aquells que busquen un SUV petit i dinàmic per moure's sobretot pel tot és urbans interurbans, pel que aquest model no pot presumir de tenir-ne cap no em potencia ni autonomies pensades per a llargs viatges, una cosa que acaba derivant també en un preu interessant.
De moment, per molt que ja es conegui molts detalls d'aquest nou Toyota, la marca continua guardant es la carta dels preus, pel que no se sap res sobre això, però que la marca japonesa ja hi ha anunciat que a Noruega, on encara no se saben encara els preus, ja han rebut més de 2000 reserves d'aquest model no fa una altra cosa que evidenciar que es tracta d'un cotxe que té molts números per acabar convertint-se en una de les opcions més venudes del seu segment.
En aquest sentit, per molt que les xifres de reserves siguin interessants, es pot destacar que estem davant d'un mercat, el de Noruega, que sempre s'ha caracteritzat per ser un dels més importants per als cotxes elèctrics quant a xifres de vendes, pel que caldrà esperar que aquest model obri el seu llibre de comandes en altres mercats del vell continent per veure si realment tindrà el pes que molts consideren que hauria de tenir ateses les seves característiques.