Quan una marca passa per una ratxa de vendes tan bona com la que està passant en els últims anys Toyota, resulta molt més lògic i senzill aventurar-se amb models que fins i tot des de la pròpia marca saben que no tindran un nivell de vendes gaire elevat.

En aquest sentit, en Toyota ja anunciat els preus del seu nou GR86, un model que es queda mig camí entre els esportius GR Yaris i GR Supra. De fet, és un dels models més esperats al nostre país tenint en compte que és l'hereu del GT86, un dels esportius més ben valorats al nostre mercat.

 

Com sol ser habitual en aquests casos, el disseny i l'esportivitat són els dos millors arguments de vendes d'un model que està cridat a tenir un buit especial del nostre mercat. És evident que no arribarà en cap cas a les vendes dels Corolla, C-HR o Yaris Cross, però també ho és que serà un model que segur que conquerirà a molts dels quals busquen un esportiu a molt bon preu.

Els preus del Toyota GR86 que el converteixen en un esportiu molt a tenir en compte

De fet, veient la gamma de preus d'aquest model, no seria estrany que molts el veiessin amb millors ulls fins i tot que els esportius de marques prèmium, entre altres coses perquè té una excel·lent relació qualitat preu.

A Espanya aquest GR86 està disponible amb tan sols un acabat, encara que això si se li poden afegir dos packs diferents. Quant a la seva gamma mecànica, evidentment és un dels seus punts forts. Al cap i a la fi no deixa de ser un esportiu.

En aquest cas, aquest model arriba amb un motor de gasolina 2.4 litres i quatre cilindres que desenvolupa una potència de 234 CV i 250 Nm de parell màxim. Amb aquest motor, aquest GR86 és capaç d'accelerar de 0 a 100 km/h en 6,3 segons i assolir una velocitat màxima de 226 km/h.

 

Si bé és cert que en altres mercats aquest model es podrà associar a una transmissió manual o a una transmissió automàtica, explica a la marca que almenys a Espanya l'opció de la transmissió automàtica no estarà disponible. Es pot tenir en compte que, tenint en compte que no són pocs els que busquen aquest tipus de models que prefereixen la transmissió manual, sembla una decisió més que encertada.

Preu de partida d'aquest model amb l'acabat més bàsics a cap dels dos packs no serà de 32.900 euros, de 35.400 euros amb el pack Touring Pack i de 37.900 euros amb el Circuit Pack. Preus en els tres casos que no compten amb cap descompte ni amb cap promoció. Segur que, d'aquí a un segment que això sí que no aconsegueix tenir molt bones xifres de vendes, aquest GR86 es convertirà en un dels més reeixits.