Fiat ha aconseguit, sumant totes les vendes dels quatre primers mesos d'aquest mes són 23, més de 8600 matriculacions a les carreteres espanyoles. Una xifra que ubica la marca espanyola en la 18a posició, una posició que, si bé és cert que no és precisament a prop de les primeres, tampoc no és que sigui molt dramàtica, entre altres coses perquè saben molt bé el fabricant italià que, a excepció d'un model en concret, els seus cotxes no tenen gaire presència al nostre mercat.
És més, si tenim en compte que el model més venut de la marca acumula més de 6000 matriculacions en aquests primers quatre mesos, és més que evident que el 500, el Top vendes de Fiat, pot presumir de suposar dues de cada tres vendes que realitza Fiat a les carreteres espanyoles.
Això sí, la part positiva per a la marca és que, per molt que com a fabricant no tingui gaire pes, el seu 500 sí que fa molts anys que és una autèntica referència entre els que busquen un model per moure's gairebé exclusivament per entorns urbans i interurbans. Bona prova d'això és que, almenys de moment, aquest model ocupa ara la vuitena posició en el rànquing dels cotxes més venuts a Espanya el 2023 i, el que és més important, no té cap rival directe de segment per davant.
El Fiat 500 continua sent el rei dels urbans
Com no podia ser de cap altra forma, per molt que a la marca ja hagin deixat molt clar que el futur d'aquest model passar per la seva versió elèctrica, és la versió de combustió la que realment continua donant més alegries a la marca quant a vendes.
Una versió de combustió que té en el preu de la versió més senzilla u dels seus millors arguments de venda. I més ara que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, la marca decidit aplicar-li un interessant descompte que deixa la versió més bàsica d'aquest 500 per menys de 14.000 € sempre que es finança la compra amb el fabricant, per la qual cosa al final, comptant amb interessos i comissions, evidentment acabarà tenint un preu més alt.
Però el millor en aquest cas és que ja des de la versió més senzilla de totes i la que arriba amb l'equipament més just compte amb un sistema de micro hibridació lleuger, pel que podrem comptar amb l'etiqueta ECO de la DGT, una cosa gairebé fonamental en un model d'aquestes característiques tenint en compte que es mourà gairebé exclusivament per entorns urbans on aquesta etiqueta li permetrà accedir a les zones restringides per a altres tipus de cotxes.