Com bé saben tots aquells conductors que estan buscant fer-se amb un cotxe nou, Dacia s'ha convertit en una de les principals opcions al nostre país, entre altres coses perquè el fabricant low-cost ha donat passos endavant molt importants en els últims anys amb el llançament de models tan interessant com els nous Spring, Jogger, Duster o el nouvingut Bigster.
És precisament aquest últim, un C-SUV que se situa un esglaó per sobre del Duster quant a mida, el que molts consideren com el Dacia més interessant referent a relació qualitat preu, entre altres coses perquè, si bé és cert que algunes versions acaben tenint un preu que fa anys era impensable per a un model d'aquest fabricant, continua sent una opció que se situa molt per sota quan preo respecte als seus rivals directes i, per tant, una compra molt recomanable.
El Dacia Bigster 4x4 és un bon tot terreny cada vegada menys low cost
En aquest sentit, si bé és cert que aquest model continua formant parteix d'una marca low-cost i per tant continua tenint elements propis d'un model d'aquestes característiques com són la qualitat dels seus materials, estem davant del millor Dacia fabricat fins ara, amb elements en les seves versions superiors impròpies fins ara d'una marca de la seva categoria com és el sostre panoràmic o la contraporta posterior amb obertura elèctrica.
Dins de les diverses opcions mecàniques, una de les més interessants és la que arriba amb un motor micro híbrid de gasolina de 130 cavalls de potència associat a una transmissió manual i, sobretot, a una tracció a les quatre rodes, una mecànica que el converteix en un dels 4x4 més barats que podem trobar al nostre país (té un preu de partida de poc més de 27.000 euros) i una opció perfecta com a cotxe familiar molt polivalent.
A més, com passa amb tants altres models de la marca, comptar amb set anys de garantia li permet sumar aquest plus de restar preocupació als seus conductors, alguna cosa que en el cas de la marca romanesa mai estat realment un problema perquè sempre s'ha destacat per ser una marca amb materials i mecànica senzilles però realment fiables i pensades per durar molts anys i molts quilòmetres.