Toyota acumula al nostre país més de 31.000 matriculacions sumant les vendes d'aquests primers quatre mesos, una xifra que ubica a la marca japonesa en la posició més alta en el rànquing de les marques més venudes al nostre país, una cosa que ha passat ja de forma habitual a Espanya en els últims anys.
En aquest sentit, no és que sigui precisament cap secret que el principal argument de venda que ha tingut aquesta marca des de fa ja uns els anys que són els seus famosos motors híbrids auto recarregables, motors que, units a una àmplia gamma de models amb una excel·lent relació qualitat preu converteixen a la marca japonesa en la principal opció a Espanya.
Això sí, com bé saben el fabricant del Japó, el SUV més venuts actualment al nostre país no forma part del seu catàleg, i tampoc de cap catàleg d'una marca generalista, sinó que no deixa de ser la gran aposta d'una marca low-cost que estan guanyant cada vegada més terreny i que pot presumir a més de ser ni més ni menys que el segon cotxe més matriculat a Espanya en el que portem d'any: el MG ZS.
El MG ZS continua arrasant
És cert que aquest model ha estrenat recentment al nostre país una nova versió que compta amb un motor híbrid auto recarregable, però no és cap secret que la immensa majoria de les vendes que està aconseguint aquest model es basen en la seva versió amb motor de gasolina tradicional, una versió que té un preu de partida que el deixa bastant per sota dels seus rivals directes i que està provocant que cada vegada siguin més els conductors que apostin per ell i deixin de banda certs prejudicis sobre marques xineses.
És més, aquest fabricant presumeix de ser ja ni més ni menys que la novena marca més matriculat al nostre país més de 16.500 matriculacions, de les quin és ni més ni menys que més de 10.000 corresponen a aquest model, un model que representa més de la meitat de les vendes que està aconseguint la marca xinesa a Espanya.
Són molts els arguments a favor d'aquest MG però, com passa amb el Dacia, el millor d'ells és el seu preu, a un preu realment temptador comptant amb totes les promocions i que l'assenta en una segona posició que molts creien impensable fa tot just uns anys quan es va presentar al nostre país.