Va ser fa ja uns quants anys quan Toyota en va sorprendre molts amb el llançament de la primera generació del C-HR. I és que, si bé és cert que eren ja bastants els SUV urbans que estaven disponibles al mercat, la marca japonesa va ser un pas més enllà i va llançar un model amb un disseny clarament diferenciat i per a aquells que buscaven un model amb unes línies molt diferents de la resta.
L'èxit d'aquest model va ser més que evident, amb una primera generació que es va convertir en un dels models més venuts del fabricant al nostre país. No és casualitat llavors que, ara que s'acaba d'estrenar la segona generació, en Toyota hagin volgut continuar apostant per aquesta línia quant a un disseny arriscat, modern, i que s'allunya del tot de la neutralitat.
Sí, si bé és cert que segurament aquest model no és per a tothom, són molts els que coincideixen que és un dels models més bonics de la seva categoria i que Toyota, com va realitzar la primera generació, ha tornat a fer una excel·lent feina.
El Kia Sportage HEV, un bon SUV amb bon preu
Això sí, tenint com un dels seus principals arguments de venda, també l'estètica juga molt a favor del Kia Sportage, un model que també en aquesta actual generació ha fet un pas importantíssim cap a davant en aquest sentit.
És més, tenint en compte l'oferta que té ara la versió híbrid auto recarregable del Kia, són molts els que apunten que, si bé és cert que hi ha una diferència de preu notable entre el Toyota i el Kia, anar a buscar el model coreà, millor en tot, és segurament una opció més interessant.
Una versió híbrida auto recarregable que arriba amb un motor de 230 cavalls de potència i un nivell d'equipament ja més que notable, amb un preu de partida comptant amb totes les promocions i descomptes que arrenca en els 35.000 €, és a dir, uns 5.000 € més car que el Toyota, menys potent, de menor mida, amb pitjor equipament i qualitat, amb menor capacitat de càrrega i amb menor habitabilitat.
No és casualitat tampoc que aquest Kia presumeixi de ser no tan sols el model més venut de la marca sinó també una de les primeres opcions per a molts al nostre país.