Un dels grans arguments de Toyota en els últims anys a les carreteres espanyoles i europees, sinó el més gran, és la seva aposta clara, constant i decidida pels motors híbrids auto recarregables.

I és que no és que sigui precisament cap secret que aquest tipus de mecàniques tenen molts arguments al seu favor, entre altres coses perquè passen per ser motors que acaben oferint consums molt més baixos que els de gasolina, especialment si optem per models pensats per conduir habitualment per entorns urbans interurbans on aquest tipus de mecàniques ofereixen els seus millors resultats, passen també per ser motors que porten associats a una transmissió automàtica, un tipus de carn cada vegada més demandat a Espanya i, alhora, permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT.

 

No és que sigui casualitat llavors que Toyota, la marca que abans ben plantat per aquest tipus de mecàniques i que les ha anat sent evolucionat i millorant de forma constant en els últims anys, s'hagi convertit en l'autèntica referència entre aquells que buscar un model amb un tipus de motor d'aquestes característiques.

El Yaris Cross és el SUV HEV més barat ara a Espanya

Dins dels molts models que té Toyota amb aquest tipus de mecàniques, un dels més interessants és el Yaris Cross, entre altres coses perquè passa per ser el SUV HEV més barat actualment al nostre mercat situant-se per sota d'opcions com el Renault Captur HEV i el Kia Niro HEV.

 

En el seu cas arribar amb una mecànica de 116 cavalls de potència en la seva versió d'accés que, tal com podem veure al catàleg de la marca japonesa, té un preu de partida que es queda per sota dels 25.000 €, un preu que el converteix en una de les millors opcions.

És cert que hi ha rivals directes per segment que se situen diversos esglaons per sota quant a preu, però el sobrecost inicial per aconseguir un model amb aquest motor híbrid auto recarregable s'acaba amortitzant al cap de pocs quilòmetres tenint en compte el seu menor consum, per això és un dels models més venuts a Espanya.