El Toyota RAV4 és un d'aquests models que, si bé és cert que poc a poc va perdent quota de mercat tant a Europa com al Japó, continua sent un dels models més destacats de la marca japonesa.

Entre altres coses perquè, per molt que siguin els seus germans petits els que cada vegada li estan robant més vendes, aquest RAV4 va dirigit a aquells que no busquen un SUV tan sols per al dia a dia, sinó per a aquells que busquen un espai de càrrega més gran, una habitabilitat més gran i un model també perfecte per a les famílies.

 

Si bé és cert que marques com Hyundai i Kia s'ha convertit també, amb el seu Tucson i el seu Sportage, en rivals directes de Toyota, ha estat un dels llançaments més recents al mercat del Japó el que ha provocat que el rap quatre ja s'havia superat per aquest model. I és que no és cap altre que el Mazda CX-60 el que està arrasant al seu mercat natal des del primer moment.

De fet, a la punta de la marca japonesa que, si bé és cert que s'havien marcat uns xifres de vendes inicials segurament fins i tot per sobre de l'esperat, les comandes han superat per molt les expectatives.

El Mazda CX-60, la gran aposta de la marca, arrasa al Japó

Expliquen en mitjans japonesos que la marca ha comptabilitzat ni més ni menys que 8.726 unitats en tot just tres mesos, una xifra que evidencia el bon treball realitzat pel fabricant amb un model que, com bé saben els amants de Mazda, està també a la venda a Espanya.

I és que no és precisament cap secret que aquest CX-60 passa per ser una de les grans apostes de la marca tant al seu mercat natal com en la resta de mercats importants a nivell mundial. Entre altres coses perquè, més enllà de comptar amb un disseny més que atractiu com sol ser habitual en el fabricant japonès, la marca optat per fer d'ell un model que compta en la seva gamma mecànica com l'opció híbrida endollable.

 

Compta també amb versions amb motors dièsel amb, això sí, un sistema de micro hibridació lleugera que li permet poder lluir també l'etiqueta ECO de la DGT, un factor de compra cada vegada més determinant en un mercat com el nostre. Falta saber ara si el bestial èxit que ha tingut aquest model al Japó serà equivalent al que tindrà al nostre país, on sí que serà molt difícil que aconsegueixi superar les vendes de tot un Toyota RAV4, una de les referències del segment.