Skoda és una de les marques que formen part del Grup Volkswagen, i això és, com bé saben els txecs, sinònim de bones notícies. I és que com passa amb Seat, Skoda es pot beneficiar de tota la tecnologia dels alemanys per a així poder dissenyar i fabricar models que, tenint el mateix 'esquelet' que alguns Volkswagen, tenen un preu més baix.

De fet, Skoda té precisament aquest paper a Espanya, el de ser una marca amb preus encara més baixos que Seat però sense arribar en cap cas a ser un fabricant low cost quant a materials, tecnologia o motors.

 

És més, a Skoda poden presumir de treure el màxim profit a la tecnologia del grup i dissenyar i fabricar models com el Fabia que, malgrat ser dels utilitaris més barats que es poden comprar a Espanya, pot presumir d'haver obtingut amb la seva nova generació ni més ni menys que les 5 estrelles en els test Euro NCAP, una puntuació que, com bé saben a Dàcia, no és que sigui precisament fàcil d'aconseguir.

Però no és el Fabia el model que està centrant moltes mirades en els últims temps, sinó el seu germà gran, el Scala, un model que competeix en el segment dels compactes amb models molt assentats al nostre país com el Seat León, el Ford Focus, el Peugeot 308 o el Renault Megane.

L'oferta que converteix al Skoda Scala en una alternativa molt top als Dacia

El millor en aquest cas és que, amb l'oferta actual de Skoda, aquest Scala no és que es posicioni com un compacte molt atractiu quant a preu respecte a la resta de models del seu segment, sinó que pot presumir de ser un model que segur que li robarà vendes a Dacia.

I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el descompte actual que la marca txeca ha aplicat a la versió d'accés d'aquest model és de ni més ni menys que 6.530 euros, un descompte que deixa així el seu preu de partida en tan sols 15.400 euros, un preu que l'apropa fins i tot a models d'una categoria inferior com són els utilitaris.

 

Un Skoda Scala que, ull, per molt que sigui un model senzill, sobretot en la seva versió d'accés, pot presumir de tenir un bon motor i un bon equipament. Quant al motor, la versió més senzilla compta amb un 1.0 TSI de 95 cavalls de potència, una mecànica simple però que, en una conducció tranquil·la i relaxada, és més que suficient.

Quant al seu equipament, arriba de sèrie amb elements com miralls tèrmics, sistema de so amb pantalla tàctil, bluetooth, USB, llantes d'aliatge,  aire condicionat, alçavidres elèctrics a les quatre portes i tancament amb comandament, així que no és que sigui precisament un model low cost en aquest sentit.