El Jetour T2 es perfila com un dels llançaments més singulars dins del panorama SUV europeu. Amb una imatge robusta i clarament inspirada en models icònics del tot terreny com el Land Cruiser o el Defender, aquest SUV d'origen xinès apunta directament a un públic que busca un vehicle d'aspecte aventurer, prestacions versàtils i un preu competitiu. Malgrat el seu disseny contundent, es tracta d'un model concebut sota paràmetres moderns, amb plataforma monobuc i enfocament pràctic.
Amb una longitud total de 4,61 metres —que s'amplia fins als 4,78 metres si s'inclou la roda de recanvi posterior—, el Jetour T2 ofereix proporcions similars a les de models del segment D. La seva alçària lliure al terra, de 220 mil·límetres, i els seus voladissos curts reforcen la imatge de SUV amb capacitats per a ús fora de l'asfalt. No obstant això, el destacable en aquest cas és que, a diferència dels tot terreny tradicionals, el T2 no disposa de reductora ni de bloquejos de diferencial, la qual cosa evidencia el seu enfocament com SUV d'orientació urbana i recreativa amb aspiracions off-road moderades.
Estarà disponible amb motoritzacions tèrmiques de gasolina —1.5 i 2.0 turbo— i una variant híbrida endollable. Aquesta última combina un sistema propulsor de 224 CV amb una bateria de 26,7 kWh de capacitat, la qual cosa li permet homologar més de 100 quilòmetres d'autonomia en manera totalment elèctrica. Gràcies a això, aquesta versió podrà comptar amb etiqueta Zero, un avantatge important a les zones de baixes emissions urbanes i un element diferenciador davant altres SUV de la seva categoria.
Tecnologia, espai i disseny a preu contingut
El Jetour T2 complementa la seva proposta mecànica amb un equipament tecnològic avançat. A l'interior destaca una pantalla central de 15,6 polzades i un sistema d'infoentretenimient basat en un processador d'alta gamma, acompanyat per connectivitat completa i fins a 10 coixins de seguretat de sèrie. El disseny de l'habitacle aposta per una disposició funcional, amb materials orientats a la durabilitat i un espai interior generós, tant a les places davanteres com posteriors.
Quant a comportament, el model equipa suspensió independent en ambdós eixos, amb ajustaments adaptats per oferir un equilibri entre confort a la carretera i capacitat en terrenys irregulars. Incorpora també ajuts electrònics a la conducció específics per a conducció a terra, control de descens, i maneres de conducció personalitzables, la qual cosa permet certa facilitat fora de l'asfalt malgrat les seves limitacions mecàniques.
Jetour té previst iniciar la seva comercialització a Europa per mitjà d'una expansió que començarà en països com Polònia. Encara que no s'ha confirmat el preu exacte, s'espera que el T2 arrenqui en xifres lleugerament superiors als 30.000 euros. En aquest sentit, el seu principal argument serà oferir un SUV amb imatge de tot terreny, tecnologia actual i opció híbrida endollable amb àmplia autonomia elèctrica, tot això en un format accessible davant models més assentats del mercat europeu.