Veient les xifres de vendes que ha aconseguit el Dacia Sandero tant al nostre país com a Europa els últims anys són molts els que es preguntar quin és el motiu real del seu èxit, i la resposta és molt clara en aquest sentit: els seus baixos preus, independentment de la versió escollida.
I és que, tenint en compte l'augment generalitzat dels preus en la indústria i la pèrdua de poder adquisitiu de molts conductors al nostre país, no són pocs els que, si bé és cert que fa anys rebutjaven la Dacia, ara el veuen, ja sigui per necessitat o per qualsevol altre motiu, com una marca realment interessant. I allà és on el Sandero, especialment en la seva versió Crossover Stepway, destaca per sobre de la immensa majoria de models de la seva categoria.
Els preus del Dacia Sandero expliquen el seu èxit
Com podem veure en el configuradors de la marca, la versió més senzilla d'aquest model es queda per sota dels 14.000 € tant si optem per la versió amb acabat Essential i un motor de gasolina de 90 cavalls de potència com la versió amb GLP de101 cavalls, caso una versió que sí que permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT.
A mesura que anem millorant l'equipament també van augmentant els preus, poc menys de 15.000 en el cas de l'acabat Expression, menys de 16.000 en el cas de l'acabat Journey i més de 16.000 en el Journey Go. Així, deixant de banda qualsevol extra, la versió més cara del Dacia Sander o amb la seva carrosseria normal es queda just per sobre dels 16.000,01 € motor que permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, un preu realment temptador.
En el cas de la versió Stepway, la més venuda, el més senzill de tots es queda just per sobre dels 15.000 € independentment de la mecànica que escollim, mentre que la versió amb l'acabat Expression, només disponible amb el motor de gasolina, se situa per sobre dels 16.000 €, la versió amb l'acabat Expression Go, només disponible amb el motor de GLP, se situa entorn dels 16.500 euros i la versió més top, l'Extreme Go, s'eleva per sobre dels 18.000 € també amb el motor de GLP.