Toyota pot presumir de tenir diversos models entre els més venuts al nostre país en aquest 2022. De fet, és l'èxit de diferents opcions dins del seu catàleg el que està provocant que la marca japonesa pugui presumir al seu torn de ser el fabricant amb més quota de mercat a Espanya en aquest curs.

Si bé és cert que el RAV4 té diversos models de Toyota per davant quant a vendes, també ho és que el SUV de mida mitjana pot continuar presumint de ser un de les icones i una de les referències dins del seu segment. Entre altres coses perquè, com és de sobres conegut, que aquest model| compta amb el seu motor híbrid com una de les seves millors armes de venda.

Tanmateix, no deixa de ser curiós que un dels seus pitjors rivals no esigui un altre que un model a Toyota coneixen perfectament, entre altres coses perquè és un dels models més reeixits de Lexus, que no deixa de ser la marca prèmium el fabricant japonès.

 

I és que no és cap altre que el Lexus UX, el model que, si bé és cert que es queda un esglaó per sota en matèries com a potència, habitabilitat i capacitat de càrrega, és un el seu prèmium que cada vegada més veuen amb millors ulls.

El Lexus UX, un SUV prèmium, híbrid i més barat que el Toyota RAV4

Com bé podem veure en quecochemecompro.es, a versió més bàsica del Toyota, que en aquest cas filla amb un motor híbrid de 218 cavalls de potència, té un preu de partida que supera els 38.000 €. Som davant d'un model més que rodó i amb molt pocs errors, però per a molts, té un preu massa alt.

I més tenint en compte que precisament l'UX, com veiem també l'esmentat mitjà, té un preu de partida de menys de 35.000 €. En aquest cas la seva versió d'accés compta amb un motor híbrid de 184 cavalls de potència que li permet, com passa amb el Toyota, lluir amb orgull l'etiqueta ECO de la DGT.

 

Així, tret que el que és el principal argument de compra sigui l'habitabilitat i l'espai interior, cada vegada són més a Espanya els que veuen amb bons ulls un UX que, malgrat que és un model prèmium i per tant amb més qualitat, és al seu torn una opció més barata i també amb motor híbrid. Saben molt bé a Lexus que serà molt complicat que el seu UX arribi quant a vendes al RAV4, però saben també que, amb preus com l'actual, la dificultat serà menor.