Peugeot i Volkswagen són dues de les marques que més estan apostant pels súper en els últims temps. No és precisament una aposta arriscada tenint en compte que, com bé saben també en la resta de marques, és aquest tipus de carrosseria la que s'està imposant els últims temps a les carreteres d'Europa.

I és que cada vegada són més els que prefereixen apostar per un SUV abans que el model amb carrosseries com una berlina, un monovolum o fins i tot un compacte. En aquest sentit, tan sols fa falta veure les xifres de vendes d'aquestes dues marques i veure quins són els seus models més venuts per adonar-se'n que, com era d'esperar, són els són els que més quota de mercat tenen, especialment al nostre país.

 

En el cas de Peugeot, és el 2008 el model que competeixen uns segments que més ha crescut en els últims temps: el dels SUV de mida compacta. En el cas de Volkswagen, la marca alemanya ha decidit llançar una nova proposta del mercat més enllà dels seves T-Roc i T-Cros, el Taigo, un model que pot presumir de ser el primer en la seva categoria en comptar amb un disseny amb una carrosseria tipus cupè.

La comparativa entre dos dels SUV més venuts al nostre país

Tal com podem veure en quecochemecompro.es, la diferència de preu entre aquests dos models és menor de la que es podria esperar tenint en compte que Volkswagen és una marca que es queda a mig camí entre una marca generalista i una de prèmium. Així, la versió més bàsica del seu Taigo té un preu de partida que es queda just per sobre dels 23.000 €, mentre que el preu de partida de la versió més bàsica del 2008 se situa per sobre dels 24.000 €. En ambdós casos, això sí, són preus que sorgeixen després d'aplicar el descompte de cada una de les marques per finançar la compra amb elles.

Tenint en compte també que la diferència de potència és molt menor, sent el Volkswagen un model que arriba amb un motor de gasolina de 95 cavalls i el Peugeot el teu model que porta amb un motor també de gasolina de 100 cavalls, és la relació qualitat preu on el Volkswagen és el model que es posiciona un esglaó per sobre.

 

Per molt que el Peugeot sigui un model amb una capacitat de càrrega major i una habitabilitat major, el fet que el Volkswagen sigui un model més barat malgrat tenir una qualitat general major als seus materials i un equipament de sèrie més complet fan d'ell una opció molt més atractiva.