BMW ha sabut trobar sempre l'equilibri entre l'esportivitat, el disseny i la qualitat en els seus models. De fet, no són pocs els que, en matèria d'esportivitat i disseny, sempre posen per davant BMW respecte a Mercedes, les dues marques prèmium més venudes a nivell global.

I un dels models que exemplifica molt bé aquest equilibri entre l'esportiu i el prèmium de BMW és la seva Sèrie 4, un cupè que, sens dubte, entra pels ulls. Un model preciós per a molts que, això sí, no és que sigui barat.

BMW, com bona marca prèmium que és, sol fixar uns preus alts per continuar mantenint el seu estatus de marca top per sobre de les generalistes, per la qual cosa els 51.000 euros que té de preu d'accés el Sèrie 4, com bé podem veure en quecochemecompro.es, no és que siguin una sorpresa.

 

Un Sèrie 4 que, això sí, almenys en la seva versió més senzilla, no és que pugui presumir de ser un model molt esportiu comparat amb els altres cupè. I és que arriba amb motor 2.0 de gasolina de 184 cavalls de potència, una mecànica interessant però que molts veuen insuficient atès l'alt preu que hi ha que paga per aconseguir un d'ells.

El Ford Mustang és una mica més car que el BMW Sèrie 4, però és un esportiu de primer nivell

I més si tenim en compte la poca diferència de preu respecte a l'esportiu més venut del món, el Ford Mustang. Un model que, com bé veiem també a l'esmentat mitjà, té un preu de partida en la seva versió d'accés de, ull, 55.572 euros.

Evidentment no és un preu low cost ni molt menys, i es poden trobar al mercat models més equilibrats que aquest muscle car de Ford, però també és evident que, tenint en compte la diferència de preu entre aquests dos models, que és d'uns 4.500 euros, no són pocs els que posen molt per davant al model americà.

 

I la bèstia que tenen sota del capó és la principal responsable d'això. A diferència del BMW Sèrie 4, un model molt atractiu però amb un motor correcte, aquest Mustang arriba ja en la seva versió més senzilla de totes amb un V8 de 5 litres de cilindrada que lliura ni més ni menys que 460 cavalls de potència.

Una mecànica que fa honor a la seva història i per la que, juntament amb seu icònic disseny i un equipament de sèrie més que notable, molts sí que estan més que disposats a pagar els més de 55.000 euros que Ford demana per ell.

Això sí, a diferència del Sèrie 4, que pot presumir de ser un model elegant i amb molta classe, aquest Ford Mustang no té cap intenció de voler passar desaparegut, més aviat al contrari. I el seu motor de 460 cavalls de potència és la millor prova d'això, un motor que, ja a baixes revolucions, és dels que provoquen fixen mirades quan circula pels carrers.