Volvo és una de les marques prèmium més ben valorades a Europa. Els seus dissenys, sempre elegants i sense estridències, units a la seva aposta clara i decidida per la tecnologia i la seguretat, fan dels seus models cotxes cada vegada més populars.

Sobretot perquè, amb l'evident intenció de distanciar-se una mica de la resta de marques prèmium que dominen a nivell mundial com són Audi, Mercedes o BMW, els suecs van prendre una decisió fa ja un temps que ha resultat ser més que encertada: rebaixar el preu d'alguns dels seus models.

I un dels que forma part d'aquesta nova estratègia comercial de Volvo és precisament un dels seus millors models i, a més, un dels més venuts de la marca a Espanya: el Volvo XC40.

Estem davant d'un SUV compacte que, si bé és cert que per etiqueta té com a rivals a grans noms com el Mercedes GLA, el BMW X1 i l'Audi Q3, el seu preu fa d'ell un dels prèmium més atractius i barats del mercat.

Però ull perquè, com bé saben els que tenen la intenció d'anar cap a un d'aquests XC40, Volvo no ha centrat la seva estratègia de grans ofertes tan sols en les versions de combustió, sinó que ha anat amb tot amb la idea de potenciar la versió PHEV d'aquest XC40.

L'oferta del Volvo XC40 híbrid endollable que el converteix en una de les millors opcions ara a Espanya

Saben a Volvo que els PHEV no tenen encara gaire mercat al nostre país. Els híbrids endollables són molt lluny quant a quota de mercat dels híbrids purs o els micro híbrids. Tanmateix, a Volvo tenen la intenció de ser una marca cent per cent elèctrica en no molts anys, per això aposten per aquest tipus de mecàniques de transició.

En aquest cas, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu de partida de la versió Recharge d'aquest SUV compacte és de 39.000 euros, un preu que arriba ja amb un descompte de més de 8.000 euros i que el converteixen en una opció molt top dins d'aquest segment.

Entre altres coses perquè, per molt que sigui la versió més senzilla d'aquesta variant híbrida endollable, aquest XC40 Recharge arriba més que bé dotat de sèrie. El SEU motor no és altre que un PHEV de 211 cavalls que, gràcies a la bateria de 10,7 kWh, permet a aquest model poder tenir una autonomia en manera cent per cent elèctric de 50 quilòmetres i, així, poder comptar també amb l'etiqueta ZERO de la DGT.

Quant a l'equipament, per molt que sigui la versió senzilla d'aquest PHEV, aquest XC40 arriba més que bé dotat, evidenciant així el seu caràcter prèmium. Són aquest tipus d'ofertes les que separen Volvo de la resta de fabricants de models prèmium i que estan ajudant que els suecs comptin cada vegada amb més adeptes a Espanya.