Seat sap molt bé que aquest 2022 no serà precisament igual que el passat 2021, un any en què la macadura espanyola va aconseguir fer del seu Seat Arona el model més venut a tot Espanya.

I és que l'èxit de l'Arona es va basar en bona part en la seva actualització de meitat de cicle. En els mesos anteriors a l'arriba del nou Arona Seat va fer molt bones ofertes per al model sortint, i allà les seves vendes es van disparar. Una vegada la nova versió del SUV ja va arribar als concessionaris de la marca, les vendes van continuar sent bones, però no al nivell de mesos anteriors.

Així, l'Arona va acabar l'any sent el rei del mercat perquè va saber administrar molt bé el seu avantatge, relegant el Seat León, el model que havia estat la referència de la marca en els últims anys a Espanya, a una més que discreta setena posició en el rànquing.

És per això que en Seat, que saben que les vendes de l'Arona no seran tan espectaculars aquest any, volen tornar a fer del seu León la seva millor arma. I per a això ja han començat l'any amb una més que interessant oferta que ajuda a entendre perquè és un dels models més venuts a les nostres carreteres.

L'oferta del Seat León que fa del compacte espanyol una de les millors opcions ara al nostre mercat

Com bé podem veure al configurador de la marca, el Lleó més bàsic de tots parteix des dels 19.830 euros sempre que financem la compra amb el fabricant. Per la seva part, en quecochemecompro.es, on apliquen tots els descomptes disponibles, xifren el preu de partida del León en 18.200 euros amb un descompte ja aplicat de 3.770 euros.

Ofertes que fan del León un compacte molt a tenir en compte. Sobretot perquè, com bé saben els que ja en tenen un o els que tenen intenció de fer-se amb un d'ells, Seat ha fet un important pas endavant en matèria de tecnologia amb aquesta nova generació del León.

I és que des del més bàsic de tots ja compte amb control de pressió dels pneumàtics, detector de fatiga, fars principals LED, sistema d'alerta per canvi involuntari de carril, bloqueig del diferencial (XDS) assistent de tracció dinàmica, limitador de velocitat, tancament centralitzat "Keyless-Go" sense tancament de seguretat, climatronic (1 zona) i retrovisors exteriors ajustables elèctricament i calefactables.

La seva mecànica d'accés és un 1.0 TSI de 90 cavalls de potència, un motor senzill però més que correcte amb el que no tindrem problemes ni en trànsit urbà ni lluny de les grans ciutats. Segur que, amb ofertes així, aquest León tornarà al tron de Seat en un 2022 en el que Seat vol continuar regnant a Espanya.