Tan sols fa falta veure les xifres de vendes que va aconseguir el MG4 a Espanya el mes passat de 2023 per adonar-se que aquest model pot presumir de ser, més enllà dels d'èxit Tesla Model 3 i Tesla Model Y, un dels elèctrics més venuts al nostre país. És més, tal com va ocórrer en el passat 2023, aquest model ha començat el 2024 sent el tercer cotxe més venut dins de la categoria dels elèctrics, tan sols superat pels dos models americans.

El principal motiu de l'èxit d'aquest cotxe elèctric és que pot presumir de tenir una relació qualitat preu insuperable, entre altres coses perquè la marca ha optat sempre per promocions molt agressives que deixen el seu preu fins i tot per sota de la de models de categoria inferior, és a dir, utilitaris, amb motor de combustió.

 

Poder fer-se amb un cotxe elèctric amb bones prestacions, un bon equipament de sèrie, un disseny atractiu i una bona autonomia per un preu que es queda per sota de rivals de segment crec que compten amb motors de combustió no és una cosa molt habitual a Espanya, per això aquest MG4 és tot un èxit.

L'oferta de MG a Espanya per consolidar al seu elèctric estrella

Amb motiu de celebració dels 100 anys d'història de Morris Garage, la marca, que ara pertany al gegant asiàtic Saic Motors, ha decidit anar un pas més enllà i ha inclòs una nova promoció en les ja agressius ofertes d'aquest elèctric.

I com podem veure en el configuradors de la marca, si optem per no aplicar cap dels descomptes en les promocions disponibles, el preu de partida d'aquest model és d'una mica més de 30.000 €, un preu ja més que interessant per a la versió d'accés que compta amb un motor de 170 cavalls de potència i una bateria que li permet tenir 350 km d'autonomia.

 

Però el millor en el seu cas és que, si optem per totes les promocions i tots els descomptes, entre els quals es troben els ajuts del Pla MOVES del govern, els descomptes per finançament, els descomptes de la marca a les seves diferents campanyes, el preu de partida finançat acaba sent de tan sols 16.480 euros, és a dir, gairebé un 50 % més barat.

Evidentment cal tenir en compte que aquest preu final acabarà sent més elevat comptant amb els interessos i les comissions pròpies del sistema de finançament i que en el ja estan inclosos els ajuts del Govern, però és evident que el converteix en un model realment temptador per a aquells que vulguin fer el salt a un model elèctric amb un preu molt baix.