Nissan no té cap intenció de convertir-se en una marca que planti cara de forma permanent i habitual a marques low cost com Dàcia. Tanmateix, sí que els japonesos saben molt bé que han de créixer quant a vendes a Espanya.
Entre altres coses perquè, a diferència del que passava fa anys, quan el seu Qashqai era el SUV més venut al nostre país, ara la competència en el segments dels SUV ha provocat que la marca japonesa hagi de potenciar altres segments. Un d'ells és el dels utilitaris, models que sí que estan sabent conviure amb els SUV, fins i tot amb els compactes, i que continuen sent una opció molt top per als que busquen un model per al dia a dia.
En el cas de Nissan, la seva aposta és la del Micra, un model que canviarà en la pròxima generació. I molt. Tant que, com bé saben el seguidors del fabricant, la marca apostarà per fer d'ell un model cent per cent elèctric amb la mateixa base de disseny que el Renault 5 E-Tech, amb el qual compartirà moltes coses.
És per això que, tenint en compte que l'actual generació serà l'última del Micra que compta amb un disseny més tradicional i amb motors de combustió, el fabricant ha opteu ara per llançar una molt bona oferta.
L'oferta que converteix el Nissan Micra en un dels utilitaris més atractius del moment
Com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu actual de partida de la versió més bàsica del Micra és de tan sols 14.950 euros. Un preu que, això sí, està subjecte a un finançament mínim de 7.000 euros amb una permanència de 36 mesos, unes condicions molt favorables perquè les vendes d'aquest model vagin a més.
Entre altres coses perquè, com bé saben els que tenen al cap fer-se amb un d'ells, aquest Micra, malgrat ser el més senzill de la seva gamma, arriba ja més que ben dotat de sèrie. Començant pel seu motor, un 1.0 de tres cilindres de 92 cavalls de potència que, unit a una transmissió manual de cinc velocitats, es converteix en una opció atractiva i equilibrada també quant al consum.
D'altra banda, un dels punts a favor d'aquest Micra i que fa d'ell una opció millor quant a preu que el Renault Clio, és el seu equipament. I és que el Nissan Micra més bàsic de tots arriba amb l'acabat Acenta, que compta amb, entre moltes altres coses, control de creuer amb limitador, avís precol·lisió, sensor de pluja, alerta de carril, pantalla tàctil, Apple CarPlay, Android Auto, ràdio DAB ordinador de viatge, aire condicionat, llums diürns per LEDs, miralls tèrmics i fars antiboira.
Un utilitari molt complet de sèrie i que, amb aquest preu, segur que serà d'ajuda a Nissan, que sap que ja no pot viure a Espanya tan sols del seu Qashqai.