Lexus no és una marca que pugui presumir precisament de tenir una enorme quota de mercat al nostre país. Tenint en compte el pes que tenen les tres marques prèmium més venuts al nostre país, Mercedes, Audi i BMW, no és precisament senzill que marques com Lexus, Volvo o DS trobin el seu espai a les nostres carreteres.
Però l'interessant en el cas de la marca japonesa és que, sent com és la marca prèmium de Toyota, els seus models tenen als seus motors híbrids auto recarregables un dels seus millors arguments de venda. I és que no són pocs els que, disposats a pagar una bona quantitat de diners per fer-se amb un model prèmium, volen que almenys aquest compti amb l'etiqueta ECO de la DGT, una etiqueta que es pot aconseguir a través de diferents propostes mecàniques però que, evidentment, el millor és fer-ho de la mà d'un motor híbrid auto recarregable.
Entre altres coses perquè aquest tipus de mecàniques acabarà oferint un consum molt més baix, especialment en conducció urbana i interurbana, alhora que, en aquest cas sent com és un model amb la tecnologia de Toyota, passa per ser un motor molt fiable i que necessita molt poc manteniment, la qual cosa acaba derivant en una menor despesa a llarg termini.
El Lexus NX no és barat, però és una millor opció que els seus rivals alemanys
Una de les versions més interessants d'aquest model és la que arriba juntament amb l'acabat Prèmium, un acabat en el qual no falta de res i que, juntament amb motor híbrid auto recarregable de 242 cavalls de potència associat a una tracció davantera hi hagi una transmissió automàtica, té un preu al comptat que supera per poc els 51.000 €.
D'altra banda, es pot destacar que la marca ofereix un programa de finançament pel qual el seu preu de partida cau fins i tot els poc més de 49.000 € i que passa per una entrada de més de 16.000 € i 48 quotes de 350 € al mes, una proposta interessant per a aquells que no tinguin la capacitat de pagar-lo al comptat.
És cert que evidentment no és un preu baix i que situar aquest model molt per sobre de la mitjana del nostre país, però es pot tenir en compte que, comparat amb alguns dels seus rivals directes com és el cas del Mercedes GLC, l'Audi Q5 o el BMW X3, acaba sent un producte molt més interessant, entre altres coses perquè arriba, al contrari del que ocorre amb els rivals alemanys, amb aquest motor híbrid auto recarregable que tantes alegries li ha donat a Toyota i a Lexus en els últims anys.