Quan Renault va apuntar fa ja un temps que tenia al cap dissenyar i llançar al mercat un SUV cupè, molts no li van comprar la proposta a la marca francesa. Entre altres coses perquè, quan es va saber que l'Arkana ja estava en marxa, no hi havia al mercat cap SUV cupè generalista, tan sols es podien trobar aquest tipus de carrosseries als catàlegs de marques com Mercedes, Audi, BMW i companyia.
Tanmateix, veient la traça d'aquest Arkana en el que portem d'any a Espanya, on ha aconseguit 867 matriculacions, sent així el model que ocupa la posició 41 en el rànquing, és evident que la marca ha encertat. Falta saber ara si l'acabat d'estrenar Austral el model d'equivalent gran però amb un disseny mes convencional, li robarà moltes vendes.
En qualsevol cas, en espera que arribi l'Austral, Renault ha optat per continuar potenciant les vendes del seu Arkana amb una oferta que, sens dubte, fa d'aquest SUV u dels més atractius del moment al nostre mercat.
L'oferta que converteix l'Arkana en un SUV bo, bonic, híbrid i barat
I és que, com bé podem veure al configurador de la marca, ara podem fer-nos amb la versió E-Tech d'aquest Arkana, la versió que arriba amb un motor híbrid pur, des de 25.096 euros. En aquest cas, es tracta d'un finançament que implica donar una entrada de 6.717,41 € i una quota final de 16.895,46 €, amb 36 quotes de 179 euros entremig d'aquestes.
Un preu que fa d'aquest model de Renault una opció molt atractiva. Primer, evidentment perquè, en ser un model amb motor híbrid, arriba amb l'etiqueta ECO de la DGT i tots els avantatges que això implica. Segon, perquè en ser un motor híbrid pur, en aquest cas de 145 cavalls de potència, el seu consum és menor que en el cas d'un motor de combustió normal.
Tercer perquè, malgrat que l'oferta va lligada a la versió de l'Arkana que arriba amb l'acabat més senzill de tots, el denominat Intens, aquest arriba molt ben dotat de sèrie. Compte, entre altres coses, amb, sensor de pàrquing posterior, sistema de so, bluetooth, USB, alerta de canvi de carril, climatitzador automàtic, llantes d'aliatge de 17 polzades, sistema multimèdia de 7 polzades, lector de senyals de circulació, fars LED, control i limitador de velocitat, Android Auto i Apple CarPlay o càmera de visió posterior.
I quart perquè, malgrat ser un model amb un disseny cupè, aquest Arkana compta amb un maleter de 480 litres, una capacitat més que suficient per a un model de les seves característiques. És molt probable, i més veient que aquest Renault ja havia tingut un bon inici d'any, que l'Arkana aconsegueixi encara més vendes amb aquesta oferta que el converteix en un dels SUV híbrids generalistes amb millor relació qualitat/preu del moment.