Lexus vol fer d'aquest acabat d'iniciar 2022 un any molt millor quant a vendes que el passat 2021. Per molt que els japonesos sàpiguen que el mercat espanyol no és un dels més favorables a la seva causa tenint en compte que BMW, Mercedes i Audi són les tres prèmium que més quota de mercat aglutinen, acabar en la vint-i-tresena posició quant a vendes no és una cosa que hagi agradat precisament a directiva de la marca japonesa.

És per això que, al marge de tenir nous projectes en marxa de cara a futurs models i actualitzacions, a Lexus han optat per potenciar les vendes del qual és el seu model més venut al nostre país i l'únic, de fet, que pot presumir d'haver acabat el 2021 dins del top 100.

No és cap altre que el Lexus UX, un SUV compacte que, sent com és un model que va de la mà de Toyota, té als seus motors híbrids la seva millor arma quant a vendes. No deixa de ser un model prèmium, per la qual cosa la qualitat dels seus materials i acabats així com el seu equipament fan d'ell una opció molt interessant per als que busquen un SUV premum híbrid.

I més ara que a la marca han optat per arrencar aquest 2022 aplicant una bona oferta a la versió més bàsica d'aquest model que, sens dubte, no té res a envejar-li a opcions dels catàlegs de les tres prèmium alemanyes.

L'oferta del Lexus UX que el converteix en un dels SUV híbrids més atractius del moment a Espanya

Com bé veiem al configurador de la marca, la versió més bàsica d'aquest UX parteix ara des dels 35.300 euros. Tanmateix, com veiem en quecochemecompro.es, on recullen tots els descomptes disponibles en aquest model, el seu preu acaba sent de 31.600 euros.

Un preu molt atractiu tenint en compte que, a diferència d'altres SUV compactes, aquest Lexus UX no arriba amb un sistema de micro hibridació, sinó que ho fa amb un híbrid pur. En aquest cas, un HEV de 184 cavalls de potència que no tan sols li permet lluir amb orgull l'etiqueta ECO de la DGT, sinó que també l'ajuda a aconseguir, com és habitual en Toyota, molt bons consums.

El seu equipament és més que notable de sèrie fins i tot des de l'acabat més bàsic de tots, l'ECO. Un acabat que compta, entre altres coses, amb Compatibilitat Apple CarPlay™ i Android Auto™, fars Bi-LED, llantes d'aliatge ECO de 43,2 cm (17) (215/60/R17), tapisseria de tela, Lexus Safety System + (LSS+2) i E-Call.

Tenint en compte que el preu del Toyota RAV4 és molt similar al del Lexus UX, no són pocs els que veuen ara en el model prèmium una opció molt atractiva en tots els sentits.