Land Rover ha estat, és i serà una marca que ha prioritzat el bo fa dels seus models als terrenys més complicats de tots. És per això que, per molt que la marca anglesa hagi optat per adaptar una mica el seu catàleg a les tendències actuals i hagi optat per posar SUV a la venda com l'Evoque, que en les seves versions d'accés no és que tingui moltes prestacions lluny de l'asfalt, són els tot terreny purs els que continuen marcant la línia de la marca i els que continuen fent d'ella una de les macadures prèmium més ben valorades.

I un dels models que milloris critiques rep sempre és el Land Rover Defender, tot terreny pur que, si bé és cert que sent com és un model prèmium no pot presumir de ser un tot terreny precisament barat, sí que pot presumir de ser un model que compta amb tot el necessari perquè els que no tinguin un pressupost ajustat puguin gaudir de les seves prestacions.

 

Això sí, plenament consents dels seus alts preus, en Land Rover han optat per aplicar un bon descompte al seu Defender de tal manera que, malgrat que continua sent molt car, aquest tot terreny és una mica més accessible.

El Land Rover Defender que compta amb més d'11.000 euros de descompte i que és ja un tot terreny molt top

En concret es tracta de la versió que arriba amb un motor que, ull, no és poca cosa. Ni més ni menys que un 3.0 dièsel amb 200 cavalls de potència que, gràcies als seus sistema de micro hibridació, pot luir amb orgull l'etiqueta ECO de la DGT.

Això sí, per molt que aquesta etiqueta l'ajudi a poder circular pel centre de les grans ciutats sense problemes de restriccions, no és l'entorn urbà on aquest Defender se sent com un peix a l'aigua.

I és que estem davant d'un model pensat per i per als més aventurers, per a aquells als quals els agrada buscar els terrenys més complicats i saber que, amb un models d'aquestes característiques, no tindran problema a l'hora de poder fer-hi front.

 

És per això que aquest Defender compta , com no, amb tracció a les quatre rodes així com transmissió automàtica de sèrie, que, unides a la seva elevada carrosseria respecte al terra, fa d'ell un offroad molt top.

Un tot terreny que arriba a més molt ben dotat a nivell d'equipament i que ara, amb el descompte de ni més ni menys que 11.350 euros, com veiem en quecochemecompro.es, pot presumir de tenir un preu de 61.700 euros, un preu molt atractiu donades les seves característiques, el seu motor, la seva qualitat i les seves prestacions.

És evident que no és un model per a les masses, ni per preu ni per característiques, però sí que és un model que pot presumir de ser un dels tot terrenys prèmium més ben dotats en tots els sentits.