El Volvo XC40 ha estat un dels grans encerts de la marca sueca en els últims temps. Un SUV compacte que pot presumir, i més tenint en compte les diferents promocions que solen fer per ell a Volvo, de, malgrat ser un model evidentment prèmium, tenir un preu que el deixa a mig camí entre les generalistes i les prèmium.

Com bé veiem en quecochemecompro.es, el preu de la versió d'accés d'aquest XC40 és ara de 27.100 euros sempre i quan, això sí, optem per finançar la compra amb la marca sueca i poder aprofitar així el descompte de 7.050 euros que ofereixen a Volvo.

És més que cert que no és un preu baix precisament, però també ho és que estem davant d'un model prèmium, de molt bona qualitat, amb una imatge atractiva i elegant com és comú en tots els Volvo i, ull, un motor interessant.

 

I és que la marca sueca ha optat per dotar la seva variant d'accés, que arriba amb un motor de 129 cavalls de potència, amb un sistema de micro hibridació que permet al SUV més compacte de Volvo poder lluir amb orgull l'etiqueta ECO de la DGT. No és un detall menor tenint en compte que és un model destinat habitualment a un ús urbà i interurbà.

Però el problema per a Volvo és que, per molt que el seu XC40 tingui un preu molt atractiu, a Espanya hi ha un SUV que en aquests moments aquesta sent el més venut i que, ull és més barat que el seu model.

El Toyota C-HR és un SUV, per a molts fins i tot millor que el XC40, i més barat

No és cap altre que el Toyota C-HR, el SUV top vendes actualment a Espanya que, per a molts, és una compra encara més intel·ligent que la del Volvo. Si bé és cert que un és un model generalista i l'altre és un prèmium, el fet que el Toyota arribi amb un motor híbrid pur i dur el situa un esglaó per sobre quant a relació qualitat/preu.

I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, la versió d'accés d'aquest Toyota C-HR, el segon model més venut des de començament d'any a Espanya i el rei dels SUV, és de 25.150 euros sempre que financem la compra amb la marca japonesa.

 

Hi ha que apunta, i amb raó, que la diferència de preu és tan mínima que el Volvo es posiciona com una opció millor. Tanmateix, el fet que el C-HR arribi amb un híbrid pur, que sí que ajuda a rebaixar i molt el seu consum, és determinant a l'hora d'escollir entre aquests dos models.

El SUV japonès arriba amb un híbrid de 122 cavalls de potència, una mecànica menys viva que la del Volvo però, al seu torn, més equilibrada i eficient. Les xifres de vendes d'un i un altre no fan cap altra cosa que confirmar que el Toyota és, de llarg, una opció molt més buscada a Espanya.