Que el preu s'ha convertit en el millor argument del Dacia Sandero no és que sigui precisament cap secret, ni tampoc ho és que aquest model romà pot presumir de ser l'autèntic referent quant a vendes tant a Espanya com a Europa en els últims temps.

Això sí, com bé saben en el fabricant associat a Renault, cada vegada són més les marques que estan començant a posar en un compromís a aquest model llançant promocions molt interessants que deixen als seus rivals directes a un preu similar o una mica superior, una cosa que provoca que opcions com el Seat Ibiza, el Peugeot 208, el Renault Clio o el Škoda Fabia, entre molts altres, siguin opcions igual de temptadores malgrat tenir un preu una mica més elevat.

 

Tanmateix, es pot destacar també que hi ha un model en concret que sí que pot presumir de tenir un preu molt similar a què té el Dacia i tenir també un argument molt al seu favor, que no és cap altre que el de lluir des de la versió més senzilla de totes les etiquetes ECO de la DGT, un factor diferencial tenint en compte que es tracta d'un model pensat per moure's de forma habitual per entorns urbans interurbans.

El Fiat Panda continua sent una compra interessant

Aquest model no és cap altre que el Fiat Panda, tot un veterà a les nostres carreteres i un model que, si bé és cert que no triomfa com triomfa el Dacia a Espanya, a Itàlia continua sent l'autèntic rei de vendes del seu mercat, fent evident que el seu baix preu és sense cap dubte el seu millor argument de venda.

 

La versió d'accés té un preu actualment que es queda per sota dels 14.000 €, una versió d'accés que arriba amb una mecànica de gasolina de 70 cavalls de potència associat a una transmissió manual i a un sistema de micro hibridació lleugera que li permet lluir l'esmentada etiqueta, a més de tenir consums baixos.

És cert que aquest Fiat, per molt que s'hagi actualitzat recentment, no deixa de ser una de les opcions més veteranes del seu segment i, per tant, tant nivell de disseny com de tecnologia és un model que es queda potser un esglaó per darrere respecte a la immensa majoria dels seus rivals directes, però per preu és una alternativa real al model de Dacia.