Totes i cada una de les marques de pes al nostre país saben molt bé quin és el seu lloc al mercat. Així, les prèmium com Mercedes, BMW o Audi lluiten entre elles, mentre que les generalistes com Seat, Ford, Peugeot, Nissan o Renault, entre d'altres, mantenen la seva particular batalla.

Tanmateix, en algunes ocasions algun dels models de les generalistes es desmarca una mica del camí traçat per la seva marca i pel mercat per convertir-se en un digne rival d'algun dels models de les prèmium.

I el Ford Mustang Mach-E és un clar exemple d'això. Un model que va generar molta polèmica en els seus inicis tenint en compte que els més puristes, els amants dels motors de combustió amb molts cavalls, van acusar Ford de desprestigiar a la submarca Mustang dissenyant i fabricant un model amb un motor cent per cent elèctric.

 

Tanmateix, ara que les aigües estan ja més calmades, en Ford saben que han encertat. Entre altres coses perquè, per molt que aquest Ford Mustang Mach-E no sigui un model destinat als que tenen en el preu el principal argument de compra, sí que és un esportiu elèctric que ja li està robant vendes a Mercedes i companyia.

El descompte de 7.000 euros que fan del Ford Mustang Mach-E un elèctric molt a tenir en compte

Entre altres coses perquè, si bé és cert que aquest Ford no compta potser amb la qualitat dels Mercedes EQ, els e-Tron d'Audi o els BMW i, sí que és un crossover que destaca per un disseny molt atractiu, un motor que no deixa indiferent a ningú i, sobretot, un preu que fa d'ell un model que molts tenen en compte.

I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu actual doni-la versió d'accés d'aquest Ford Mustang Mach-E és de tan sols 42.708 euros, un preu que arriba amb un descompte de 7.000 euros ja inclòs fruit de la promoció interna de la marca americana així com dels ajuts del Pla MOVES III.

 

Es pot destacar que, per molt que siguin les versions més potents les que de veritat mostrin el potencial esportiu d'aquest crossover, la d'accés no és que arribi precisament malament dotada.

Compta amb un motor de 269 cavalls de potència i una bateria de 76 kWh que li permet poder arribar a tenir fins i tot més de 400 quilòmetres d'autonomia. Un model que, com no podia ser de cap altra manera sent un Mustang, compta amb un disseny que li dona un aire d'esportiu que, a més, arriba també amb un equipament a l'altura dels millors.

Un model que, poc a poc va guanyant pes a Espanya i que, per molt que jugui en una altra lliga, li està robant ja vendes als models més top de les prèmium alemanyes. Aquesta oferta té, evidentment, molta culpa d'això.