El Lexus NX pot presumir de ser una de les compres més racionals en el seu segment, entre altres coses perquè aquest model prèmium japonès compta amb un avantatge considerable davant els seus rivals directes de les prèmium alemanyes com són el Mercedes GLC, l'Audi Q5 o el BMW X3.

I és que, com passa amb tants altres models de la marca prèmium de Toyota, aquest Lexus compte de sèrie amb una mecànica híbrida auto recarregable, un tipus de motor que s'ha convertit en tendència tant a Espanya com en la immensa majoria de mercats importants a nivell europeu, un tipus de mecànica que no podem trobar dins de les opcions ni del Mercedes ni de l'Audi ni del BMW.

 

Això sí, tan sols fa falta veure les xifres de vendes que està aconseguint per exemple el Mercedes per fer compte que, per molt que el nexe sigui una compra més racional, continuen sent molts els conductors que prefereixen apostar pel model alemany, més pijo i amb més estatus dins del mercat que, a més, compta ara amb una promoció que converteix a la seva versió d'accés en una opció interessant.

El Mercedes GLC és el model més venut de la marca a Espanya

Tal com podem veure en el configuradors del fabricant alemany, aquest model, que presumeix de ser el Mercedes més venut a Espanya, té un preu de partida que se situa just per sobre dels 60.000 €, un preu que evidentment el deixa fora de l'església majoria dels pressupostos del nostre país però que alhora la converteix en una de les compres més interessants per a aquells que tenen un pressupost alt.

 

Un model que en la seva versió d'accés compta amb una mecànica de gasolina de 204 cavalls de potència que arriba associat a una transmissió automàtica, a un sistema de micro hibridació lleugera i per tant poder lluir l'etiqueta ECO de la DGT i, a més, el sistema de tracció total, convertint-lo en una opció també interessant per a aquells que busquen un model amb el qual poder sortir de l'asfalt i afrontar terrenys complicats sense cap tipus de problema.

No seria estrany llavors que, tenint en compte que és una compra potser més passional que racional, aquest Mercedes continuarà sent el model més matriculat a les carreteres i, a més, és un model bastant més venut que el Lexus, que continua sent una compra també interessant.