El Peugeot 3008 s'ha convertit en un dels grans motius d'alegria a la marca francesa. Si béns cert que, a nivell tant espanyol com europeu els models més venuts de Peugeot són els 2008 i 208, també ho és que el 3008 ha trobat un buit al mercat que el senti de meravella.

I és que, com bé saben a la marca francesa, aquest model en la seva versió híbrida endollable pot presumir de ser el PHEV més venut a Espanya, i amb diferència. Ho aconsegueixo ja el passat 2021 i ha començat aquest 2022 amb el mateix nivell de bones vendes.

L'excel·lent relació entre la qualitat i el preu d'aquest 3008 PHEV fan d'ell un SUV que cada vegada més tenen en compte. És evident que la cuota de mercat dels models amb aquest tipus de mecàniques híbrides endollables no és, ni de lluny, igual d'important que la dels models amb mecàniques híbrides senzilles.

Tanmateix, veient que sí que és un mercat que cada vegada creix més, totes i cada una de les marques que volen tenir pes a Espanya està actualitzant les seves gammes i estan ampliant la seva oferta en aquest sentit.

Una d'elles és Citroën, que acaba de llançar una nova versió PHEV del seu Citroën C5 Aircross que, sens dubte, és molt probable que faci molt mal al top vendes Peugeot 3008 PHEV.

El nou Citroën C5 Aircross PHEV és ja un dels pitjors rivals del Peugeot 3008 PHEV

Entre altres coses perquè la diferència de preu no és que sigui menor precisament. Com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu de la versió més senzilla del 3008 híbrid endollable és de 38.800 euros. Un preu que en aquest cas arriba ja amb un descompte aplicat de 5.900 euros sempre que es financi la compra amb la marca francesa.

En aquest cas, aquest 3008 PHEV quanta en la seva versió més bàsica amb un motor híbrid endollable de 225 cavalls de potència i amb un acabat de sèrie més que completo. Evidentment, el fet de comptar amb una mecànica híbrida endollable li permet lluir amb orgull l'etiqueta ZERO de la DGT.

El mateix passa amb el Citroën C5 Aircross que, això sí, en aquest cas té un preu de, com bé veiem a l'esmentat mitjà, 35,750 euros, és a dir, més de 3.000 euros més barat que el seu rival en Peugeot. A més, es pot destacar que aquest Citroën compta ara amb un descompte ja aplicat de ni més ni menys que 8.510 euros.

En aquest cas, arriba també amb la mateixa mecànica, un 1.6 híbrid endollable de 225 cavalls i també amb un acabat de sèrie molt ben dotat en tots els sentits. Així, tret que el disseny potser més elegant del 3008 sigui la principal raó de compra, el Citroën C5 Aircross és un model molt a tenir en compte.