Veient les xifres de vendes de Ford en aquests primers quatre mesos de l'any a Espanya, és més que evident que la seva aposta pels SUV està donant molt bons resultats. De fet, tres dels cinc models de Ford que poden presumir de ser entre els 100 models més venuts a Espanya són models que formen part de la carrosseria de moda al nostre país: el Puma, el Kuga i l'Ecosport.

Si bé és cert que el Focus i el Fiesta segueixen sent models també amb molt bones xifres de venda, els SUV s'ha convertit a la millor arma de la marca americana per continuar creixent en un mercat cada vegada més complicat i competit com ser espanyol. Així, s'entén perfectament que siguin els Puma i Kuga els models més venuts de Ford en el que portem d'any.

 

En el cas de l'Ecosport, aquest petit SUV no compta amb les xifres de vendes que compten els altres dos súper vendes de Ford. És per això que la marca americana no ha fet cap altra cosa que aplicar un descompte de més de 7000 € a la versió d'accés d'aquest model.

El Ford Ecosport és ara una de les oportunitats del nostre mercat

A diferència de la qual cosa passa amb el Puma, un model que fet Ford va llançar al mercat després de l'Ecosport, l'Ecosport és un model que compta amb un disseny que s'apropa molt més al dels tot terrenys clàssics que el Puma, un model que s'apropa molt més a les tendències actuals del mercat dels SUV urbans.

Probablement això sigui el que hagi provocat que el seu germà de catàleg estigui aconseguint moltes més vendes que ell. Això no significa, tanmateix, que aquest petit SUV no sigui una de les millors oportunitats actualment al mercat.

I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, la marca ha apostat per aplicar un descompte de 7.022 € en la versió d'accés d'aquest model. D'aquesta forma, la versió més senzilla d'aquest SUV té un preu de partida que es queda just per sobre dels 20.000 €. Evidentment, aquesta oferta va lligada a condicions específiques de finançament.

 

Quant al seu motor, Ford ha dotat a aquest petit model d'un gasolina de 125 cavalls de potència. És més que cert que no és la mecànica més potent de la marca americana, però sí que és un motor més que suficient per al dia a dia a la ciutat, el que sens dubte és el millor terreny de joc d'aquest eco Sport.

Tenint en compte que el Puma ha aconseguit ja multiplicar per quatre les vendes que ha aconseguit l'Ecosport a Espanya el que portem d'any, és evident que serà molt difícil que aquest aconsegueixi retallar diferències. Això sí, ningú no podrà dir que en no Ford estan intentant augmentar les vendes de SUV més compacte.