Marca generalistes com Nissan saben molt bé que el seu target, el seu públic objectiu, no és precisament el mateix que poden tenir marques prèmium com són Mercedes, Audi o BMW.

Això no significa, i el nou Nissan Ariya és un clar exemple d'això, que la marca japonesa no de rendeixi solta a la seva imaginació i aposti, en els seus models més exclusius, per seguir els passos de les marques més top.

Un bon exemple d'això és precisament l'Ariya, un model en qui Nissan s'ha centrat sobretot en un disseny revolucionari, especialment al seu interior. Evidentment un dels grans arguments d'aquest model, que encara no està a la venda a Espanya, és que compta amb un motor cent per cent elèctric i amb l'últim en tecnologia de la marca japonesa.

L'interior del Nissan Ariya no té res a envejar-li al d'un Mercedes

Això sí, com bé veiem en les imatges, l'interior és una dels aspectes que més sorprenen d'aquest model, entre altres coses perquè, per molt que sigui el model més top de Nissan, no deixa de ser un model d'una marca generalista.

Els japonesos han seguit de cara a aquest nou SUV elèctric la tendència que han implantat marques prèmium europees com Mercedes o BMW quan els seus interiors: un minimalisme combinat amb molta tecnologia i enormes pantalles amb tota la informació necessària. Com bé veiem en la imatge, aquest Ariya compleix al peu de la lletra aquesta tendència.

D'altra banda tenint en compte que en ser un elèctric cigar no compta amb túnel de transmissió, la qual cosa permet tenir un espai molt més ampli a la zona central. Un espai en el que, a més, una de les novetats en aquest model criden especialment l'atenció. I és que l'estructura que s'utilitza com a reposabraços i que compta també amb el selector de marxes es pot desplaçar longitudinalment.

D'aquesta forma, més enllà de guanyar comoditat en la places davanteres, també es podrà avançar aquesta estructura de tal manera que, en el cas de què hagin tres ocupants en la part posterior, el que vagi assegut en el centre anirà molt més còmode.

Una idea que pot semblar molt simple però que no deixa de ser molt creativa i revolucionària i que, tenint en compte que al final totes i cada una de les marques es basen en el que fa la resta, és molt probable que d'altres acabin implantant-lo també en bona part dels seus models més capdavanters a nivell de disseny.