El Dacia Sandero és, com bé saben tant a la marca romanesa com en la resta de fabricants, el model més venut a Espanya en el que portem d'any. És més, el més probable és que aquest low cost acabi sent el cotxe més venut al nostre país en aquest 2023.

Com no podia ser de cap altra manera, el preu és el millor argument de venda d'aquest model. Sempre ho ha estat, però tal com estan els preus avui dia, per tenir un Sandero nou per poc més de 13.000 euros és el que porta a molts conductors a fer-se amb un d'ells, i més tenint en compte que es tracta d'un model molt millor en tots els sentits que els primers Sandero que es van posar a la venda al nostre país fa ja molts anys quan va aterrar la marca low cost a Espanya.

 

Això sí, es pot destacar que Dacia té altres models que, en les seves versions més top acabin tenint un preu molt similar a què tenen alguns dels SUV més venuts a Espanya com és el cas del Kia Sportage o el Hyundai Tucson, per la qual cosa ja són de tot menys low cost.

El Dacia Jogger més complet costa gairebé 30.000 euros

No és cap altre que el Jogger, el crossover familiar que la marca va posar a la venda fa poc més d'un any i que s'ha convertit en una de les millors opcions per a aquells que busquen un cotxe de molt espai i capacitat de càrrega o, d'altra banda, un 7 places amb una relació qualitat/preu imbatible.

 

I és que precisament és la versió de 7 places amb l'acabat més complet de tots, l'anomenat Extreme, i que arriba juntament amb motor híbrid auto recarregable la que acaba tenint un preu que se situa per sobre dels 27.000 euros comptant amb les promocions de la marca, un preu que pot ser superior si optem per comptar amb tots els accessoris que té Dacia per fer d'aquest Jogger un model més aventurer.

És cert que no és un preu baix per ser un Dacia, però cap tenir en compte que arriba amb un motor HEV (el primer que té en configuració la marca) de 140 cavalls de potència que arriben juntament amb una transmissió automàtica i que li permet, més enllà de tenir un consum baix, lluir amb orgull l'etiqueta ECO de la DGT.