No és que sigui precisament cap secret que Dacia és una de les marques que més s'està aprofitant de la constant pujada de preus que està vivint la indústria automòbil en els últims temps a causa de les diferents crisis que s'han produït al sector.

De fet, tan sols fa falta tenir en compte que el seu Dacia Sandero, el model més venut de la marca a tots els mercats, va acabar ni més ni menys que la segona posició en el passat 2022, evidenciant que, juntament amb Peugeot 208, un model que no és que sigui precisament car, els cotxes barats s'han convertit en la principal opció per a la immensa majoria dels conductors de les carreteres del vell continent.

 

D'altra banda, veient les xifres de vendes que està aconseguint vostè cap al nostre país en aquests primers mesos de 2023, sembla evident que, tret que tingui una important davallada en el que queda d'any, el Sandero acabarà com el cotxe m'has matriculat les carreteres espanyoles en aquest curs.

Dacia no aixeca el peu de l'accelerador

Això sí, tal com podem veure en quecochemecompro.com, per molt que aquest utilitari low-cost sigui ara el model més venut al nostre país, el fabricant no té cap intenció d'aixecar el peu de l'accelerador, per això estan continuant apostant per interessants ofertes que converteixen a aquest model era una opció molt barat però alhora molt atractiva.

Amb un descompte de 1000 € en la versió més senzilla de totes, el preu de partida d'aquest model es queda just per sobre dels 12.000 €, un preu que evidentment va associat a condicions específiques de finançament pel que, comptant amb interessos i comissions, acabarà sent més alt.

 

Aquest cas estem davant de la versió que arriba amb un motor de gasolina convencional, però per una diferència de menys de 1000 € podem fer-nos amb la versió que arriba el motor bifuel que, en aquest cas sí, li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, que precisament és la versió que més es ven al nostre país.

Per molt que continuïn sent molts els conductors els que situen a Dacia diversos esglaons per darrere de la resta de marques generalistes pel que es refereix a la qualitat dels seus models, es pot destacar que la nova generació d'aquest sender, la tercera, ha fet un pas important en aquest sentit, per la qual cosa, si bé és cert que continua sent un model low-cost, ja no és una opció tan tremendament senzilla com ho era fa uns anys.