Com bé saben en Dacia, i a diferència de la qual cosa passava fa un temps, quan podien presumir de ser l'autèntica referència entre els low-cost a les carreteres europees, avui dia MG, l'antiga marca britànica ara en mans del gegant asiàtic Saic Motors, li està robant bona part de la seva quota de mercat.

En aquest sentit, el model més venut de la marca britànica al nostre mercat és el MG ZS, el seu model més barat i que passa per ser un dels SUV de mida urbana amb millor relació qualitat preu ja que, amb tots els descomptes i promocions, el seu preu de partida es queda per sota dels 14.000 €, el que la converteix en una ganga.

Tanmateix, els cables del fabricant passen per llançar la nova generació del seu MG3, un model que no és la venda a Espanya però si en mercats importants com és el d'Anglaterra i que passarà a convertir-se en un dels grans rivals del Dacia Sandero a Europa el pròxim 2024, quan la seva nova generació es posi a la venda.

El MG3 serà un dur rival del Dacia Sandero

Per molt que el fabricant britànic sàpiguen que els SUV són els models de moda, els utilitaris barats com és el cas del Dacia Sandero continuen tenint molta tirada a les carreteres del vell continent, entre altres coses perquè són models molt més barats que en l'immensa majoria d'alternatives al mercat.

 

És per això que el fabricant ja ho té tot preparat per llançar la nova generació d'un model que, això sí, a diferència de l'actual, sembla que es vendrà a molts més mercats a Europa i, així, es convertirà en un dur rival d'un Dacia Sandero que, almenys fins ara, no tenia un rival digne per preu i qualitat.

Veient com de bé estan fent les coses a la marca britànica amb models com el MG ZS, MG HS o MG4, entre altres, seria estrany que aquesta nova generació del MG3 es convertís també en un dels models més venuts del fabricant a les carreteres del vell continent i, així, apuntés directament els clients d'un Dacia Sandero que, almenys de moment, continua sent l'autèntic rei dels low-cost a Europa.

La seva arribada, com bé saben i ja acabin Dacia, està prevista per al pròxim 2024, un any que pot ser clau per al fabricant britànic a Europa.