Com no podia ser de cap altra manera, el Citroën C3 Aircross és una de les grans apostes de la marca francesa per a les carreteres europees. Un model que competeix en un dels segments més disputats i que, al seu torn, més alegrias està donant a la immensa majoria de fabricants generalistes. De fet, tres dels quatre models més venuts al nostre país pertanyen a aquest segment.

El cas del Citroën, si bé és cert que té dos models per davant quant a vendes dins del catàleg del fabricant francès, el C3 Aircross pot presumir de ser una de les millors opcions en el seu segment el que es refereix a relació qualitat preu.

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, la versió més senzilla d'aquest model té un preu que es queda per sota dels 19.000 €, és a dir, és més o menys al mateix nivell que el Seat Arona, l'autèntica referència del seu segment al nostre país.

Això sí, com bé saben el fabricant francès, un dels pitjors rivals i que més vendes li està robant al seu model no és precisament el Seat, sinó el MG ZS, el model de model les carreteres espanyoles i que pot presumir de tenir fins i tot una millor relació qualitat preu que el seu SUV.

El MG ZS continua guanyant terreny a Espanya

És més, en aquests primers sis mesos de 2023 el model de MG, l'antiga marca britànica ara en mans del gegant asiàtic Saic Motors, ja ha aconseguit més matriculacions que el C3 Aircross. Mentre que el model francès acumula 5560 matriculacions, el model de MG voreja les 6700 vendes.

 

Com no podia ser de cap altra forma, i com bé saben els que s'han interessat en un ZS, el preu és el millor argument de venda d'aquest MG. Tal com podem veure a quecochemecompro.com la versió més senzilla d'aquest model té un preu de partida ara, comptant amb totes les ofertes i promocions per finançament, que es queda per sota dels 14.000 €.

Si bé és cert que és un model molt nou nostre mercat i que per tant haurem d'esperar uns anys a veure com funciona el que es refereix a fiabilitat, no deixa de ser un model molt interessant per a aquells que busquen un sobre mida urbana amb un preu realment sota però no volen anar a Dacia, la marca low-cost per excel·lència.