No és que sigui cap secret, i així s'ha demostrat en els últims anys, que les marques prèmium sempre estan un pas per davant i són les marques que acaben generant les tendències que després arrasen entre els que busquen un model generalistes.
La millor prova d'això són els SUV, un tipus de carrosseria per la qual van apostar abans que ningú marques com Audi, BMW o Mercedes. Una carrosseria que s'ha convertit en el millor arma de marques com Kia, Peugeot, Seat i companyia, que han seguit, els passos de les prèmium.
És per això que a Audi volen tornar a demostrar que no són una marca que segueixi el camí establert, sinó que són ells els que tracen les línies del rumb a seguir. I un bon exemple d'això és un concept car que es presentarà dins de tot just uns dies i que, sens dubte, no és com t'imagines.
Ens altres coses perquè no és un SUV, ni un compacte ni una berlina, sinó que es tracta d'un monovolum, un tipus de carrosseria que ja molts fabricants han abandonat, que va arrasar en els 90 i que ara s'ha vist desnonada pels SUV però que Audi, en un moviment com menys sorprenent, ha decidit recuperar.
Audi ja té a punt un concept car en forma de monovolum elèctric
Va ser fa ja gairebé un any quan Audi va presentar dos concept car que, com és habitual en aquests casos, no arribaran a ser models de producció però que sí que són models que mostren les línies de disseny que seguirà la marca en els propers anys.
Dels tres models que havia anunciat Audi en aquest sentit, tan sols van presentar dos, l'Audi Skysphere Concept i l'Audi Grandsphere Concept. Del tercer no se sabia res, fins ara.
I és que serà el pròxim 19 d'abril quan la marca presenti el tercer model a tall d'avançament, l'Audi Urbansphere concept, un model del qual la marca ja ha optat per compartir algunes imatges que, si bé no detallen gaire, sí que deixen veure el disseny del seu nou concept car.
Un disseny que no ha deixat indiferent a ningú, entre altres coses perquè, com bé es pot veure en les imatges publicades per la pròpia marca, es tracta d'un monovolum en el qual el disseny serà el seu principal protagonista, amb elements com la caiguda del sostre en la part posterior, una cosa|mica habitual en els cupè, no en els monovolums, així com una habitabilitat molt a tenir en compte.
Tenint en compte que serà un elèctric, l'aerodinàmica serà fonamental en aquest concept car, un element que ajuda que l'autonomia sigui més gran alhora que ajuda a donar una imatge d'un aspecte encara mes futurista. En uns dies Audi el presentarà oficialment, però és evident que aquest Audi Urbansphere concept donarà de què parlar.
