Marques com Mercedes tenen la capacitat, entre altres coses perquè generen molts més beneficis amb cada una de les seves vendes que els que generen les marques generalistes, de poder continuar apostant per carrosseries que no és que tinguin precisament molta sortida a Espanya.

Un bon exemple d'això són les carrosseries familiars que deriven de les berlines, un tipus de models que cada vegada tenen menys adeptes al nostre mercat però que en segons quins catàlegs continuen tenint presència.

I un d'ells és del de Cupra. Per molt que el Formentor, un SUV cupè, sigui el model que més vendes està aconseguint dins de la gamma de la marca, Cupra no ha deixat d'apostar per un model en concret que encaixa perfectament amb els que busquen un cotxe familiar però no volen recórrer a SUV com el Cupra Ateca o el Cupra Formentor.

 

I aquest no és cap altre que el León Sportstorurer, la versió familiar del compacte. Un model que, com passa amb el León, no pot presumir de ser un model que Cupra hagi dissenyat, sinó que és un model que la marca ha adaptat del León de Seat perquè tingui una imatge molt més esportiva i radical.

Això sí, tenint en compte la seva relació qualitat/preu, és un model que, malgrat que no està a l'altura d'un Mercedes, un Audi o un BMW, entre altres marques que continuen apostant per aquest tipus de models, sí que és un model molt a tenir en compte.

El Cupra León Sportstorurer és un familiar esportiu que el té tot per triomfar

Cupra ha optat per posar diverses versions a la venda, però sense cap dubte la més atractiva és la versió híbrida endollable. Entre altres coses perquè el seu preu. I és que, tal com podem veure al configurador de la marca, aquest León Sportstorurer e-HYBRID té un preu de partida de 41.230 euros, un preu molt top si tenim en compte les seves característiques

Sobre tot el seu motor, un híbrid endollable que compta amb una potència combinada de 204 cavalls i que, evidentment, sent com és un motor d'aquestes característiques, compta amb transmissió automàtica.

D'altra banda, aquest motor permet poder circular més de 50 quilòmetres en manera cent per cent elèctric, pel que es converteix també en una excel·lent opció per al dia a dia a les grans ciutats. Això sí, al contrari que els elèctrics cigars, en comptar amb un motor de combustió l'autonomia mai no serà un problema seriós.

 

Amb una imatge molt més esportiva que el León de Seat i amb un equipament molt complet de sèrie, aquest familiar de Cupra es converteix en una opció molt interessant per a aquells, que encara que no el sembli sí que continuen existint, que no volen saber res dels SUV i que tampoc no estan disposats a pagar el sobre preu que sempre fixen a les marques prèmium com Mercedes, BMW, Audi, Volvo i companyia.