El Toyota Highlander no pot presumir, al contrari del que passa amb la immensa majoria de models més compactes de la marca japonesa, de ser tota una referència referent a vendes dins del mercat espanyol. I és que es pot destacar que, sent un model d'una mida ja més que considerable formant part del segment D-SUV, no és fàcil aconseguir bones xifres de vendes tal com els passa a molts dels seus rivals directes dins de la seva categoria.
Això sí, precisament ha estat aquest segment del que ha escollit una de les marques de relacions al nostre país en els últims anys, Omoda, per deixar molt clar el pas davant que ha donat com marca. I és que el nou Omoda 9 és un model que no té rival directe quant a relació qualitat/preu del nostre país, sobretot comptant amb tots els descomptes i els ajuts del Pla MOVES III.
L'Omoda 9 ha arribat per triomfar
Tal com podem veure en el configuradors del fabricant, la versió d'accés d'aquest model té un preu que es queda per sota dels 40.000 € comptant amb totes les promocions i tots els ajuts, un preu que el converteix en un dels millors SUV PHEV del mercat.
I és que un dels seus grans arguments a favor és la seva mecànica, una mecànica híbrida endollable que eleva la seva potència conjunta per sobre dels 500 cavalls, que compta amb tracció a les quatre rodes, que presumeix de ser una de les més eficients de la seva categoria i que a més li permet tenir gairebé 150 km d'autonomia 100 × 100 elèctrica, tot això unit a un nivell d'equipament i tecnologia molt alt que situa la immensa majoria dels seus rivals directes en un terreny molt complicat.
És cert que és la marca xinesos són conscients de què, atesa la mida i el tipus de motor d'aquest model, no serà fàcil que es converteixi en un èxit tremend, però sí que té molts números d'acabar sent un dels models més venuts de la seva categoria, i més si el fabricant continua apostant per aquesta política de preus.