No és que sigui precisament cap secret que per molt que Porsche així com altres marques de luxe s'han fabricants molt top en el que es refereixi tecnologia en els seus models, al final són fabricants que han d'estar al dia referent a regulació per part de les autoritats europees i, per tant, en aquest sentit ser al mateix nivell que qualsevol altra marca generalista o fins i tot low-cost.
I és precisament dues de les regulacions que arriben per part de la Unió Europea en les que han obligat a què per objecte per posar data de caducitat a dos dels seus models més icònics, entre altres coses perquè adaptar-los a nivell tecnològic perquè compleixin aquestes normatives no li surt a compte a nivell econòmic, almenys no en les versions d'accés d'aquests dos models, que són els que desapareixeran del seu catàleg en tot just uns mesos.
Porsche deixarà de vendre el 718 Boxter i Cayman al juliol
Com apunten a la marca, la inversió necessària per adaptar-los als nous requisits de protecció de vianants i de seguretat cibernètica és tan elevada com el Porsche 718 que no val la pena destinar en el cas de models tants recursos, especialment en les versions més senzilles dels Boxter i Cayman.
Per sort per als amants d'aquests dos models, a la marca alemanya han deixat molt clar que sí que seguiran a la venda les versions més ben dotades, les anomenades 718 Cayman GT4 RS i 718 Spyder RS, has d'estar a la venda com a mínim fins a 2026.
A la marca alemanya són molt conscients que aquestes dues versions d'aquest model no són precisament les més venudes del seu catàleg, per això ja han deixat molt clar que deixaran d'estar disponibles a partir del pròxim 1 de juliol. D'aquesta forma, queden ja menys de sis mesos per aconseguir o bé la versió cupè o bé la versió roadster d'aquest 718.
No seria estrany, això sí, que per molt que a nivell de vendes no siguin els models que més alegries han donat a Porsche en els últims anys, una vegada desapareguin del catàleg oficial de la marca alemanya es van convertir en objecte de desig al mercat de segona mà, on aquest tipus de cotxes té molt mercat i el seu valor no és que decaigui precisament.
